Khaki - z czym łączyć by dobrze wyglądać?


Już od kilku sezonów kolor khaki gości na półkach wszystkich sklepów sieciowych. Coraz więcej kobiet sięga po ten odcień na tyle często, że staje się tak samo uniwersalny jak czerń. Dlatego też nie mogło zabraknąć go tej wiosny, jednakże w przeciwieństwie do poprzednich lat, w których występował raczej w militarnym stylu, odkrywamy go tym razem w bardziej kobiecym wydaniu.

Z jakimi kolorami trend khaki wygląda najlepiej? 


Otóż w tym roku warto postawić na połączenie zgniłej zieleni z odcieniem Island Paradise. Ten błękitny zimny ton nada bardziej stonowany charakter stylizacji, a także przełamie styl wojskowy. Podobny efekt otrzymamy, gdy do naszego outfitu dobierzemy jakiś ciuch lub dodatek w kolorze pudrowego różu, który wprowadzi nutkę delikatności i dziewczęcego uroku. Inną bezpieczną kombinacją jest beż w swych różnych odcieniach. Nie zapominajmy jednak o modnym w tym sezonie kolorze Hazelnut, który świetnie wygląda z oliwkową tonacją.. Również możemy postawić na żywsze kolory takie jak Primow Yellow (żółty), Flame (mocny pomarańcz), czy też Pink Yarrow (tak zwany kolor różowy Barbie). Jeśli jednak jesteś zwolenniczką bardziej sprawdzonych opcji, zawsze masz do dyspozycji basicowe kolory, czyli biały, szary i biały.





Jakie są najmodniejsze motywy?


W tym sezonie najbardziej spodobały mi się akcent haftu, np. kurtka w kolorze khaki z pięknymi wyszywanymi kwiatami oraz naszywki i przypinki, dodające ciekawego i miejskiego szyku. Znajdziemy również ten ziemisto-zielony kolor w najmodniejszych trendach, takich jak kurtka bomberka, lejące się koszule oraz plisowane spódnice. Co do obuwia i dodatków, w tym roku postawiłam na trampki  oraz sandały na grubym słupku, na mini plecaku, a nawet na coraz bardziej rozchwytywaną czapkę z daszkiem. Jeśli chodzi o styl ubierania się, to myślę, że każda z nas znajdzie coś dla siebie.


A wam podoba się ten kolor? Z czym najczęściej łączycie ten tren?

Koniecznie napiszcie w komentarzu :)


PROPONOWANE



kurtka z haftami

Bershka - 139 zł






kurtka bomber

Vero Moda - 169 zł






wiskozowa koszulka

H&M - 59,90 zł







sukienka z wiązaniem

House - 69,99 zł







czapka z daszkiem

Mango - 59,90 zł








sandały na grubym obcasie

Bershka - 159 zł







atlasowe tenisówki

Stradivarius 89,90 zł







plecak w hafty

Reserved - 139,99 zł




INSPIRACJE





Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK


Chcesz zobaczyć moje stylizacje? Link znajdziesz poniżej

STYLIZACJE



Korekta:

Sandra Poniatowska




~ Patt



12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten kolor. Wydaje mi się, że jest dość uniwersalny i unikatowy. Można go łączyć na różne sposoby i to jest fajne. Piękne rzeczy i inspiracje. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo taki kolor podoba :) Ostatnio kupiłam sobie t-shirt w takim kolorze i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten kolor! Najbardziej spodobała mi się koszula.
    Świetne naprowadzenie na odpowiednie dopasowanie :)
    Zapraszam do siebie http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że te kurtki są teraz takie modne... Kupiłam sobie jedną, bez żadnych nadruków, naszywek - normalną, tylko po to, żeby pasowała mi do munduru, glanów i beretu, lubię wyglądać jak harcerka z czasów II wojny światowej, idę tak oto ubrana na uroczystości (chyba na 11 listopada), patrzę, a całkiem "cywilne" dziewczyny, tak z 20, też takie mają. Smutne, bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że ze mną coś nie tak skoro taki ciemny róż podobał mi się w zestawieniu z khaki 😂
    Zajrzyj do mnie, bo pojawił się nowy post ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kolor khaki! Cudowne inspiracje ❤
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przepadam za tym kolorem, ale inspiracje fajne :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten kolor zawsze łącze z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy kolor khaki można zaliczyć do tegorocznych trendów. Był modny jakieś 3-2 sezony temu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, wystarczy spojrzeć na pokazy mody projektantów oraz na półki w sklepach stacjonarnych. Plus w prasie oraz w internecie jest wyróżniany :)

      Usuń
  10. Kolor piękny, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za tym kolorem, dlatego też nie mam ubrań takich w szafie :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger