POLECAM: Śniadanie Świadomych Blogerek w Bydgoszczy




To już III spotkanie Śniadania Świadomych Blogerek w restauracji Spiżarni w Bydgoszczy, na którym miałam przyjemność uczestniczyć. Spotkałyśmy się w podobnym gronie, ale nie zabrakło również nowych twarzy. Pewnie się zastanawiacie jak wyglądają takie spotkanie, o czym mogą rozmawiać kobiety w różnym wieku oraz z różnymi doświadczeniami...




Moim zdaniem właśnie ta różnica pozwoliła stworzyć ciekawą konwersację oraz nauczyć się nawzajem czegoś nowego nie tylko o blogowaniu, ale również o życiu. Każda uczestniczka śniadania była inna, a zarazem wyjątkowa, posiadając bagaż wiedzy i własnych doświadczeń. Każda wniosła do tego spotkania dużo ciepła i radości, że przez całe trzy godziny uśmiech nie mógł zejść mi z twarzy.


Dlaczego Śniadanie Świadomych Blogerek jest wyjątkowym spotkaniem? Oprócz tego, że było smacznie, jak widać na powyższym zdjęciu, to nauczyłam się przede wszystkim tego, że każda kobieta jest wartościowa. Nie ważne czy mamy 20 lat czy dwa razy tyle, czy mamy już dwójkę dzieci czy dopiero macierzyństwo jest przed nami, czy jesteśmy żywiołowymi osobami czy też mamy spokojniejsze usposobienie... Mogłabym wymieniać tak kilka przykładów, ale na co chciałabym zwrócić uwagę to na to, że każdy człowiek ma coś wartościowego, co mógłby dać drugiej osobie. I właśnie to najbardziej dostrzegłam na tym spotkaniu. Wszystkie uczestniczki dawały sobie wsparcie oraz zrozumienie, a przy tym próbowały nieść innym pomoc. Nawet gdy ktoś przyszedł z jakimiś zmartwieniami, to na pewno wrócił z tego spotkania z dużą wiarą swoich możliwości oraz optymistycznym podejściem do swojej trudnej sytuacji. 

Również dużo dowiedziałam się o blogowaniu, zwłaszcza, że dopiero jestem nowicjuszem w tej dziedzinie. Nabrałam dużo motywacji i pomysłów, więc już niedługo będziecie mogli zobaczyć owoce mojej pracy. Czy warto jest uczestniczyć w takich wydarzeniach? Jak najbardziej tak! A jeśli nie jesteś do końca przekonana, pójdź i sama wyraź swoją opinię. :)



Wielka brawa i podziękowania dla organizatorki Śniadania Świadomych Blogerek Izabelli Kornet

Blog Izy oraz fanpage znajdziecie poniżej: 




Więcej o spotkaniu dowiecie się tutaj:






Partnerami spotkania byli:

Vichy & La Roche-Posay


Zdjęcia:



Pozostałe źródła:






2 komentarze:

  1. Świetna inicjatywa, bardzo fajnie że ktoś organizuje takie eventy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna inicjatywa :) trzymamy teraz kciuki za Twoje blogowanie! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger