TREND: Transparentne ubrania - jak nosić?



Prześwitujące ubrania sprawdzają się na każdą porę roku, dlatego też nie mogło zabraknąć tego trendu w sezonie wiosna 2017. Ten motyw jest bardzo subtelny oraz lekko zmysłowy. Ciuchy mogą być zszywane z pasków, tworząc siateczkę. Zdobione są haftami, które są bardzo modne, koronkami, różnymi wzorami oraz nadrukami. 

Ważną kwestią jest tutaj co założyć pod spód transparentnego ubrania. Najlepiej się sprawdzają obcisłe topy, sukienki i spódnice, tak by tylko lekko odsłaniało ciało. Można pójść nieco dalej i ubrać crop top, body bądź stanik, najlepiej o fasonie przypominający sportową bieliznę. Gdy postawimy na koronkową, seksowną bieliznę, stylizacja wyjdzie na zbyt wulgarną. Modne jest teraz zakładanie takich ubrań na zwykłe spodnie, by zestaw wyglądał niebanalnie oraz przykuwał uwagę. 

Trzeba pamiętać również, aby kolor spodu pasował do prześwitującego akcentu. Najbezpieczniej jest wybranie tego samego odcienia. Spód ma być tylko tłem dla tego trendu, ważne jest by nie był on przytłoczony. Najbardziej mi się podoba stylizacja z transparentną bluzką w hafty, pod spód czarny crop top, czarna rozkloszowana spódniczka oraz botki na słupku. Druga opcja jest bardziej w stylu streetowo-sportowym, czyli prześwitująca sukienka, pod nią obcisła czarna sukienka, kurtka bomber i białe sneakersy. 

A jak Tobie podoba się ten trend?

PROPOZYCJE




bluzka w haftowane kwiaty

Bershka - 69,90 zł






bluzka z falbankami

Zara - 119 zł








bluzka z różami

First and I - 70,85 zł









w podłużne paski

Selected Femme - 124,50 zł








kolor butelkowa zieleń

Topshop - 103,95 zł






bluza z siateczkowej tkaniny

Stradivarius - 79,90 zł








koronkowa spódnica

H&M - 99,90 zł






sukienka z siateczki

H&M - 79,90 zł








długa koszula w kwiaty

New Look - 64,50 zł








jedwabna bluzka

Mango - 139,90 zł








długa biała koszula

ONLY - 45,15 zł








bluzka w koronkę

JDY - 109 zł






 Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK



~ Patt



9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ubrania, ale łatwo z nimi przedobrzyć :/ Trzeba naprawdę umieć się ubrać żeby wyglądały fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie podobają mi się ciuchy które trochę pokazują, ale dla mnie to już przesada. Moim zdaniem jest to prośba o gwałt. Post jednak napisany świetnie i bardzo przejrzyście.
    Pozdrawiam TCK
    https://nasze5minut.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Trend mi się podoba, ale moje ciałko nie lubi tego trendu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie nigdy nie noszę takich ubrań. ;) W sklepie od razu sprawdzam, czy dana rzecz nie prześwituje. O ile faktycznie pod bluzkę da się coś założyć (ale nie lubię, bo trzeba mieć wtedy akurat czyste i uprasowane więcej elementów na raz, więc to problematyczne), to spódnice to jakaś pomyłka. :P
    Moim zdaniem takie ubrania nadają się na scenę dla artystów i celebrytów albo do wyjątkowych sesji zdjęciowych, ale niekoniecznie na co dzień do noszenia.
    Jednak jeśli ktoś faktycznie potrafi nosić je z klasą, to podziwiam i akceptuję. :)
    Przezroczyste buty mnie rozbawiły. :D
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy, jednak chyba nie dla mnie ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się jakoś nie mogę przekonać do takich ubrań :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentują się świetnie! Podoba mi się ten trend :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oszalałam na punkcie transparentnej górnej części garderoby :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przyznam szczerze że zakochałam się w tym trendzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger