PORADNIK: Jakie trendy czekają nas wiosną 2017?



Jeśli masz już dość zimy, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Powoli robi się cieplej, a na dworze czuć już pierwsze zwiastuny wiosny. W świecie mody również możemy zaobserwować zmiany, pojawiają się nowe trendy, sklepy w centrach handlowych obsypują nas nowymi kolekcjami, a ja powoli przygotowuję się do przeglądania swojej szafy, aby zamienić zimowe ciuchy na te letnie. 

Wiadomo, że nie ma co się spieszyć ze schowaniem zimowej kurtki, gdyż zima może jeszcze nas zaskoczyć, ale myślę, że warto przyjrzeć się już teraz temu, co czeka nas w sezonie wiosna 2017. Poniżej podpowiem Ci co warto kupić, by wyglądać dobrze i modnie.



PROPOZYCJE


Trencz


Jeśli chodzi o ciuchy i gdy słyszę hasło "wiosna", od razu kojarzą mi się z nim kwiaty oraz zawsze modny trencz. Ten płaszczyk może być klasyczny i elegancki z odcieniach beżu, czerni lub brązu. Idealnie nada się na każdą porę. Na czasie również jest łączenie trenczu ze sportowym lub streetowym stylem. Ja najbardziej lubię stylizację z beżowym trenczem, białym topem, jasnymi jeansami oraz sportowymi butami.



klasyczny beżowy

Vero Moda - 219 zł





Kurtka Bomber


Łatwo można było domyślić się, że ten fason kurtki będzie w nadchodzącym sezonie, bo już od dłuższego czasu gości on wśród trendów. Kurtka Bomber jest bardzo uniwersalna, więc większość z nas nie będzie miał problemu z zestawieniem jej z innymi elementami. Jeśli jednak masz mały problem z tym, po prostu załóż jeansy, basicowy top, trampki lub sneakersy. Jest to prosta stylizacja, a w dodatku świetnie wygląda. Znudził Ci się taki prosty look? Dopierz do kurtki obcisłą spódniczkę lub sukienkę, czapkę z daszkiem oraz botki na słupku. 


z napisami na rękawach

Pull&Bear - 119 zł





Transparenty motyw


Prześwitujące ciuchy już były obecne w poprzednim sezonie, ponieważ projektanci uwielbiali ten akcent. Znajdziemy w sklepach przepiękne sukienki, spódniczki, bluzki, a nawet spodnie. Trzeba pamiętać, aby pod transparentnym ciuchem coś jeszcze założyć, by nie wyglądać zbyt wulgarnie. Jeśli chodzi o bluzkę, to wystarczy zwykły top. Z sukienką możemy bardziej poszaleć. Możemy  pod to założyć jakąś jednolitą sukienkę lub uwaga, spodnie i koszulkę. Ta druga opcja jest raczej dla miłośników eksperymentowania z modą. 
czarna sukienka

H&M - 79,90 zł





Khaki


Uwielbiam trend khaki, dlatego cieszę się, że styl militarny również pojawił się we wiosennym sezonie. Teraz nie tylko mamy do wyboru zwykłe jednolite ciuchy, ale również z haftami, nadrukami oraz napisami, które dodają modnego akcentu. Mi najbardziej podobają się bluzki bądź koszule z orientalnymi kwiatami.

koszula z haftami

Dorothy Perkins - 149 zł




Kwiaty


Kwiatów nie mogło zabraknąć i tej wiosny. Modne są jako wzór na całej powierzchni, np. bluzki czy też spódniczki. Świetnie wyglądają także w stylu orientalnym. Znajdziemy je też jako hafty na ciuchach i dodatkach. Ja pokochałam je jako ozdoby na torebkach.



spódnica mini z falbanką

Zara - 139 zł






Paski


I tu nie chodzi o paski jako dodatek do spodni czy też podkreślenie talii, ale o marynarski wzór na ciuchach. Do mnie najbardziej przemawiają bluzki w biało-czarne czy czerwone kolory. Są również bardziej ekstrawaganckie kolorowe paski. Ten wzór będzie pasował do każdego stylu. 

bluzka 

Benetton - 69 zł




Rozkloszowane rękawy


Oglądając fashion week mogliśmy zauważyć, że wiele fashionistek eksponowały w swoim stylizacjach rozkloszowane rękawy. Dodają lekkości i subtelności, pięknie wyglądają na koszulach, bluzkach i sukienkach. Najbardziej przypadły mi do gustu w wersji eleganckiej z ołówkową spódnicą lub pod spód obcisłej sukienki na ramiączka. 


w kolorze pudrowego różu

Mango - 119,90 zł





Falbany


Ten trend dodaje romantycznego akcentu. Falbany mogą być duże albo małe, lekko lub mocno marszczone, więc możesz wybrać według upodobania. Rok temu były przy bluzkach i sukienkach z hiszpańskim dekoltem, teraz dołączyły również spódnice, koszule, płaszcze oraz spodnie. 

koszula sznurowana na dekolcie

Stradivarius - 99,90 zł





Naszywki


Mój ulubiony trend tego sezonu. W poprzednim roku również o nim pisałam, tak więc cieszę się, że i w obecnym będzie nadal na czasie. Naszywki urozmaicają proste ciuchy oraz dodatki, przez co są outfit jest bardziej niebanalny. Jeśli nie chcesz kupować nowych ciuchów, wystarczy nawet zamówić przez internet gotowe naszywki do przyszycia. 


mom jeans

Bershka - 159 zł






Który trend najbardziej Ci się podoba?





INSPIRACJE









Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK


źródła zdjęć:

pinterest

instagram

~ Patt


28 komentarzy:

  1. mom jeans jak najbardziej na tak! zdecydowanie muszę jeszcze jedną parę zakupić! Świetny i pomocny post - na pewno skorzystam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko takie piękne! <3
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy :) mnie osobiście spodnie jeansowe przypadły najbardziej do gustu oraz bomberka :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że bardzo modne są kwiaty ;) widzę je prawie w każdym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trend kwiatów zdecydowanie do mnie przemawia :D Zawsze lubiłam kwiatowe wzory, więc bardzo się cieszę, że teraz będzie ich dużo wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty, fajbany, paski... kwintesencja wiosny !!! Świetne zestawienie :_)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty jak najbardziej! Uwielbiam ten motyw. I do tego bomberki- super sprawa. Ale w paski, to ja się nigdy nie ubiorę i nigdy się do nich nie przekonam :) Na kimś lubię, ale sama czuję się jak więzień :D hah

    Buziaki
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o trencz, to nigdy bym tego nie nazwała trendem. To tak klasyczny element garderoby, że jest wręcz zaprzeczeniem trendowych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właściwie moda cały czas powraca.;D Ale jak dla mnie bomberki i motyw kwiatów jak najbardziej ok!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszywki i hafty :3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super propozycję :)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trendy przypadły mi do gustu, a najbardziej motywy kwiatowe. Zapraszam do mnie http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam trencze i w swojej szafie mam ich... ok. 25 - mnie samą ta liczba przeraża, ale wszystkie są oczywiście w różnych kolorach ;) Już nie mogę się doczekać wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszywki, kwiaty i paski bardzo lubię, więc jest szansa, że tej wiosny będę trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne propozycje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. naszywki to moja miłośc

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podobają mi się kolory które będą królować tej wiosny i kwiaty :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Zapraszam na mojego bloga, gdzie teraz jest małe rozdanie! Mam nadzieję, że weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trencz czy bomberka? Oto jest mój przedwiosenny dylemat! Uwielbiam to i to, i nie mogę podjąć decyzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te rzeczy, które pokazałaś. Najbardziej zachwyciły mnie te spodnie z naszywkami i kurtka bomberka ♥
    Zapraszam na swojego bloga: http://worldbyjulie.blogspot.com Zapraszam do zaobserwowania jeśli Ci się spodoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bomberki to już chyba standard :D A spodnie z naszywkami uwielbiam ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś przepiękna! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczy są piękne choć najbardziej przypadł mi do gustu beżowy płaszcz ! *.*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/idealny-paszcz-dla-kobiety-figura.html

    OdpowiedzUsuń
  23. nadchodzące trendy to totalnie mój styl! kwiaty, falbany, trnecze... już nie mogę się doczekać wiosny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Trencz, bomberka i khaki jak dla mnie wygrywają. Póki co to moje ulubione trendy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger