TREND: Kabaretki



Miłośniczki mody zwariowały na punkcie kabaretek! Zaglądając na instagrama, pinterst czy tumblr'a znajdziemy pełno zdjęć i inspiracji związanych z tym trendem. Hasło "fishnet tights" stało się mega popularne. 

Kabaretki to rajstopy, podkolanówki albo skarpetki plecione w charakterystyczny sposób.  Mamy do wyboru różne wielkości oczek, które są eleganckie lub bardziej oryginalne. Trend ten pochodzi z lat 80. Wtedy noszono najczęściej do mini spódniczek lub sukienek. Teraz przełamujemy to połączenie i uwaga, nosimy je do spodni! Najlepiej wyglądają w poszarpanych jeansach, a jeśli wolisz wersje mniej ekstrawaganckie, to możesz założyć rajstopy tak, by były widoczne na brzuchu. Do tego doskonale pasuje crop top oraz kurtka typu bomber lub biker. Wolisz delikatniejszy akcent? Możesz po prostu założyć spodnie z nogawkami 7/8, czyli przed kostką, by kabaretki były widoczne na dolnej części nogi, dodają do tego sneakersy, mokasyny lub botki na słupku. 

Podoba ci się jednak sposób stylizowania kabaretek z poprzedniej dekady? Pamiętaj by długość spódniczki lub sukienki nie były krótsze niż do połowy ud. By nie wyglądać zbyt wulgarnie, nie ubieraj bluzek z dużym dekoltem, najbardziej polecam golfy. Długi płaszcz doda również elegancji. Nie ma co też przesadzać z dodatkami, wystarczą tylko dwa lub trzy, by look nie stał się kiczowaty. 

Co myślisz o tym trendzie?


PROPOZYCJE



skarpetki

Gabriella - 5,70 zł






podkolanówki

Gabriella - 6,50 zł





pończochy

Margherita - 21,90 zł






duże oczka

Marilyn - 15,90 zł




oryginalne

Marilyn - 11,90 zł






klasyczne

Gatta - 24,90 zł






klasyczne

H&M - 17,90 zł




INSPIRACJE









Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK


źródła:

pinterest

instagram

~ Patt

30 komentarzy:

  1. Chyba muszę pokombinować z kabaretkami. Na początek zamierzam kupić za parę złoty, jakieś nawet najtańsze, bo chcę w domu popróbować różnych stylizacji i połączeń :D Ale bardzo podoba mi się ten trend na zdjęciach. Odważnie, ale z klasą! :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zwariowałam na punkcie kabaretek :) lubię nosić je pod spodnie z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak ładnie to wygląda,aczkolwiek ja siebie w takim czymś nie widzę:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście kabaretki bardzo się podobają, zwłaszcza pod spodniami z dziurami ♥
    Również podobają mi się inspiracje, które wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja ludzie zwariowali na ich punkcie :D Sama wiele razy chciałam je kupić, ale jakoś ostatecznie tego nie zrobiłam, może w końcu tego dokonam. Można zrobić naprawdę super stylizacje z nimi :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się cieszę ,że natrafiłam na Twojego bloga :) super wpis, Twoje inspiracje mnie zainspirowały :) bardzo podoba mi się taki styl <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokaldnie stało się to mega popularne świetnie inspiracje;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne co mi się podoba to pończochy, reszta kiczowata, nie mój styl.
    Pozdrawiam i zapraszam: shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nam bardzo podoba się ten trend :) Super to się prezentuje z jeans'ami ! Piękne są te z dużymi oczkami ^^ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten styl tylko nie na tą pogodę :D może w okresie wiosenno zimowym poszaleje :)


    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również czekam na cieplejsze dni, na razie nie widzi mi się marznięcie w nich na przystanku :D

      Usuń
  11. Nie wiem... Mnie jakoś ten trend nie porywa. Może potrzebuję trochę czasu :D Bo, na przykład, nie podobały mi się również chokery, a teraz mam ochotę sobie jeden zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rety nie wyobrażam sobie że do spodni z dziurami tak mega mogą wyglądać kabaretki. Super inspiracja. Bede do Ciebie zagladac i licze na to samo moze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, są mega dodatkiem do stylizacji. Super inspiracje ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. One w danych czasach również były bardzo popularne i jak widać trendy wracają do mody :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kompletnie mi się to nie podoba..
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety kabaretki nie trafiają w nasze gusta, ale jak wiadomo każdy lubi i nosi coś innego! :)
    pozdrawiamy BT

    zapraszamy do nas http://studentkinapropsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Do spodni z dziurami wyglądają superowo!:) jednak nie na każdym :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie podoba mi się ten trend, szczególnie kabaretek w formie rajstop, ale nie wyobrażam sobie marznąć w nich zimą.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam...coraz bardziej mi się podobają, genialne do czarnej mini spódniczki :) Do mom jeans również wyglądają obiecująco..pozdrawiam!!

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2017/01/sensilis-cc-krem.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się bardzo podoba ten trend i aż sama chyba zakupię kabaretki i zacznę je jakoś nosić :D

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this trend! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś nosiłam, obecnie jak dla mnie trochę zbyt wyzywające ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kabaretki Marilyn to zdecydowanie mój typ ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie wyglądają do spodni z dziurami! Super post! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś nie przepadam, mam zawsze wrażenie, że tłuszczyk wylewa mi się przez te dziurki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gdybym tylko miała jakieś fajne porządne jeansy z dziurami na pewno bym chodziła w kabaretkach
    mega przydatny post, a isnpiracje to wisienka na torcie :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger