Styl: Baletnica




Już w poprzednim sezonie świat mody oszalał na punkcie baletowego trendu w postaci wiązanych balerin. Jesienią dołączyły do nich tiulowe sukienki i spódnice, body oraz obcisłe topy. Najlepiej przedstawił ten motyw pokaz Valentino. Publiczność była zachwycona nie tylko kolekcją ubrań, ale także występ zawodowych tancerzy oraz przepiękna muzyka w tle. 

Baletnica kojarzy mi się z kobiecością, delikatnością oraz poruszaniem się z gracją i wdziękiem. Na szczęście nie musisz zostawać tancerkami, żeby ubrać się w specjalny strój, ponieważ teraz jest pełen wybór pięknych zwiewnych sukienek i spódnic, uszyte również z tiulem. Jeszcze nie tak dawno ciężko było kupić body,  dzisiaj jest ich w sklepach po brzegi z przeróżnymi motywami. Do stroju możemy założyć szpilki by noga wyglądała zgrabnie lub gdy wolisz buty na płaskiej podeszwie, świetnie sprawdzą się baleriny, zwłaszcza te wiązane wstążką lub sznurkiem.

Trend baletnicy na ogól nie jest trudno stylizować. Najbezpieczniejszymi kolorami są beże oraz pastele. Basicowe kolory jak biel, szary lub standardowa czerń również świetnie się sprawdzają. Gdy nie chcemy zbyt delikatnie wyglądać może założyć ramoneskę, dodając rockowej pikanterii lub sneakersy tworząc nowoczesny i stylowy look. 

Mnie w tym stylu najbardziej urzekły spódnice tiulowe oraz body w kolorze pudrowego różu. A Tobie jak podoba się ten trend? :)



PROPONOWANE





koronkowa sukienka z tiulem







spódnica tiulowa








spódnica midi





tiulowa spódnica








body z dekoltem łódką






body z ozdobnym wiązaniem






koronkowe body









baleriny z metalicznym połyskiem







skórzane baleriny







Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK




~ Patt

23 komentarze:

  1. Cudowny ten styl ala baletnica!!!! bardzo kobiecy delkikatny i eteryczny. Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten styl, dla mnie-to strzał w 10!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki styl opisuje księżniczke woow wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Szał na body to jest coś! Bardzo mi się to podoba i zamierzam zainwestować w chociaż jedną parę... Niestety teraz jest za zimno, aby nosić te cudeńka... :/
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy styl. Może faktycznie jest popularny, tylko jakoś po prostu o czymś takim nie słyszałem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ten styl :) cieszę się również z powrotu tiulu do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają tiulowe sukienki i spódnice! :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki styl, szczególnie tiulowe spódniczki i wiązane baleriny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się spódnice tiulowe :)

    www.filizankarelaksu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się najbardziej podobają tiulowe sukienki! Są cudowne jak z bajki <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNY POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten trend bardzo mi się podoba! Tiulowe spódniczki i body - uwielbiam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba nawet bardzo :) Taki delikatny i dziewczęcy!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham ten styl! Takie dziewczęce rzeczy, najlepiej w kolorze pudrowym i tiulowe sukienki oraz spódnice. Jak dla mnie idealne. Od dziecka uwielbiam takie stylizacje :)


    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak byłam dzieckiem to moim marzeniem było zostać baletnicą! Szczerze żałuję, że się nie spełniło :<
    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również uwielbiam spódnice i sukienki tiulowe! Myślę, że to naprawdę ciekawy styl i dodaje kobiecości :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  17. Do body i tych baletek mam ogromną słabość, bo kocham ten styl, wiem, że pasuje on do wielu rzeczy, jest strasznie specyficzny, ale piękny i uroczy. Jeżeli chodzi o tiulowe spódnice, to nie miałabym odwagi wyjść w takiej, ponieważ wydaje mi się on taki zbyt przerysowany, co nie znaczy, że na innych mi się nie podoba :)
    Baletki z Zary są boskie, jestem ich dumną posiadaczką, ale ich stan jest już... dość znoszony :)
    Uwielbiam Twojego bloga, czekam z niecierpliwością na kolejny post !
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnice i body jak najbardziej, ale baletki wiązane jednak zostawiłabym tańczącym artystkom. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w sumie to nawet nieświadomie wpisałam się w ten trend, bo i tiulową sukienkę mam i wiązane baleriny też. ;) ale to głównie dlatego, że i jedno i drugie jest szalenie wygodne i idealnie sprawdza się przy wielu okazjach. ;) w tych sznurowanych balerinach to nawet pół Madrytu przeszłam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście jestem zakochana w butach, o których wspominałaś w poście :) A co do spódnic to boję się, że mogłabym wyglądać w nich jak pompon czirliderki :(
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger