STYL: Athleisure



Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, powinnaś wpisać athleisure do swojego modowego słownika. Ten sportowy styl jest lansowany przez znanych projektantów, a przede wszystkim przez fashionistki. Coraz częściej widzimy na ulicy stylizacje wpisujące się w ten trend, pewnie sama nosisz niektóre akcenty tego stylu, nie wiedząc o tym.

Athleisure pochodzi od połączenia angielskich słów "athletic, czyli sportowy oraz "leisure", co oznacza wolny czas. Ten styl ma na celu tworzyć sportowy, ale i wygodny zestaw, by czuć się swobodnie i modnie. Głównymi elementami są kurtki typu bomber, które w poprzednim roku w każdym sklepie się wybijały, crop top, którego również pokochały miłośniczki mody oraz leginsy lub spodnie dresowe ze ściągaczami na nogawkach lub z lampasami, które wcześniej uważano za obciachowe. Nie możemy również zapomnieć o bluzach z kapturami, gładkie lub z napisami. Jeśli chodzi o obuwie, to stawiamy na sneakersy. Mówiąc o dodatkach, modne teraz są czapki z daszkiem, torby sportowe lub małe prostokątne torebki. 

Nie musimy totalnie ubierać się na sportowo. Polecam również łączenie elementów tego trendu ze stylem casualowym, a nawet eleganckim. Teraz świetnie wyglądają marynarki i spodnie w kant z obuwiem sportowym oraz koszulką z nadrukiem. Drugą opcją też jest zestaw składający się z długiego płaszcza, spodniami dresowymi oraz czapką z daszkiem. Jest wiele wariantów, także nie bój się czasem poeksperymentować.

Głównymi inspiracjami mogą być outfity znanych modelek Gigi Hadid oraz Kendall Jenner, które kochają ten styl, a przy okazji pokazują, że sportowy look, nie musi być chłopięcy czy też zbyt "dresiarski". 

A jak Tobie podoba się ten styl?





PROPOZYCJE



bomber jacket

Mango - 99,90 zł







crop top

Pull&Bear - 15,90 zł






koszulka z napisem

Vans - 119 zł






spodnie z lampasami

Zara- 49,90 zł







legginsy

H&M - 39,90 zł







spodnie dresowe

TWINTIP - 109 zł








bluza z kapturem

Adidas - 299 zł






torba na ramię

Adidas - 84 zł







białe sneakersy

Nike - 279,90 zł






satynowa czapka z daszkiem

Bershka - 19,90 zł






 Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK



~ Patt



32 komentarze:

  1. Fajne rzeczy! Lubię chodzić na sportowo ale raczej tylko w domu :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ciuszki chyba pora sprawić sobie drobny upominek. Czekam na więcej propozycji tego typu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten styl! W tym roku będzie nowa ja :D
    Na prawdę super post, jestem pod wrażeniem jak bardzo zachęciłaś mnie do nowych rzeczy w mojej szafie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię taki styl :)
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona łączeniem styli od dawna... . To moim zdaniem jedno z najlepszych zestawień, jakie można wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię ograniczać się do jednego stylu, lubię ze sobą je łączyć :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za sportowymi rzeczami jednakże czasem sie one przydają, a nawet stanowią fajny element stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam ten styl za dosyć obciachowy... Nie przepadam za sportem, a tym bardziej za sportowymi ubraniami, nie ubrałabym takiego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba sie zainspruje ;) świetne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy całkowicie w moim stylu :) najbardziej podobają mi się te leginsy z napisem :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi totalnie się ten styl nie podoba i jak już mam chodzić w dresach to raczej po domu. Kojarzy mi się trochę z takimi typowymi tumblr girl. Jeszcze te tzw. czapki wpierdolki.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym pierwszym topie jestem od dawna zakochanaa:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię taki styl nie raz jak chce ubrać się w coś wygodnego to przeważnie na sportowo :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście bardzo lubię ten styl i sama czasami się tak ubieram, gdy idę na siłownię czy szybkie zakupy. Jak najbardziej jestem na tak! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co jakiś czas wchodzą nowe treny jednak nie musimy się im "oddawać". Mi na przykład sportowy styl się nie podoba. I dla łączenia mówię nie.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że to co jest modne to po pierwsze, a to co wybierzemy spośród trendów i je skomponujemy nazywamy własnym stylem ubierania się :) sama Coco Chanel mówiła "moda przemija, styl pozostaje" ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajny styl :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing! Loving every single item!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie do końca mój styl, ale pojedyncze elementy jak najbardziej mi się podobają :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za takim stylem.. raczej gustuję w rzeczy eleganckie.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje z przyjemnością przyglądałam się tym propozycją :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne są te rzeczy ale nie bardzo w moim stylu ja nie noszę dresów :) nawet po domu :)

    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za tego typu rzeczami, wole jeansy i luźne bluzeczki:)
    Pozdrawiam,
    Zapraszam do mnie :) SHIKATEMEKU

    OdpowiedzUsuń
  22. Super połączenia występują w tym stylu! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ciężko powiedzieć, bo część rzeczy lubię, a część nie, więc bardziej stawiam na łączenia i mieszanie różnych stylów. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny styl :)
    Ja lubię mieszkać oj tak :D

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ten sty i Twoje propozycje, nie tylko ze względu na sam wygląd ale również wygodę i swobodę noszenia takich stylizacji!
    Fajnie, że piszesz i podpowiadasz co jest teraz modne i co powinno znaleźć się chociaż w części u każdej blogerki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne ubrania do codziennego krzątania się po domu 😉

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  28. To nie do końca moja bajka :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. To fakt ten styl ostatnimi czasy dominuje mimo wszystko, akurat w mojej miejscowości nie koniecznie jest rozpoznawalny, ale spotykam się z nim na co dzień w internecie :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger