PORADNIK: Jaką sukienkę ubrać na studniówkę?



Myślę, że większość dziewczyn przeżywa w jakiś sposób swoją studniówkę. Każda chce wyglądać oszałamiająco i wyjątkowo. Przed tym wydarzeniem nie jedna uczennica głowi się i troi, jaką sukienkę ubrać, jakie dodatki dobrać i jaką fryzurę oraz makijaż sobie zrobić. 

Sama pamiętam, że na lekcji wymieniałyśmy się z koleżankami różnymi zdjęciami z pomysłami kreacji na ten wieczór. Ja przeżyłam lekki stres, ponieważ zamówiłam sukienkę z Japonii i bałam się, że nie dotrze. Tydzień przed studniówkę zaczęłam panicznie przeszukiwać sklepy, by znaleźć nową sukienkę. Na szczęście trzy dni przed trafiła ta zamówiona w moje ręce. Nigdy więcej już tak nie zrobię, za dużo nerwów. Teraz się z tego śmieję. Żeby oszczędzić Tobie tyle stresu, jak to było u mnie, przygotowałam dla Ciebie propozycje sukienek oraz podpowiedzi jakie dodatki do nich dobrać.

Jeśli ktoś ma już za sobą studniówkę, napiszcie mi swoje historie związane z tym wydarzeniem oraz pochwalcie się jaką mieliście kreację!

Która najbardziej wam się podoba?

PROPOZYCJE



Sukienka tiulowa


Tiul jest teraz bardzo na czasie. Myślę, że większość z nas lubi ten baletowy akcent. Taka sukienka jest bardzo romantyczna i dziewczęca, a połączona z koronką dodaje zmysłowości. Do tiulowej sukienki pasują zwykłe szpilki oraz mała torebeczka czy też kopertówka. Jeśli sukienka jest stonowana, możesz zaszaleć i dobrać dodatki z brokatowym motywem. Co do biżuterii, postaw lepiej na minimalizm, delikatna bransoletka czy tez pierścionek zupełnie wystarczy.



bordo

bysisi - 57,99 zł





z koronką

mosquito - 167,99 zł






z trenem

kartes-moda - 254,92 zł



Sukienka koronkowa


Koronka jest bardzo seksowna i sprawdza się doskonale na takie wydarzenia. Możesz wybrać małą czarną i dobrać do niej czerwone szpilki, dodając pikanterii albo czółenka w kolorze nude, które wydłużą nogi. Jeśli czerń Ci się znudziła, teraz modnym kolor jest czerwony, szmaragdowy, ciemnofioletowy albo pudrowy róż. Torebka i biżuteria dobierz w minimalistycznej wersji, ponieważ sama koronka jest "ozdobna". 



mała czarna

Vila - 189 zł






szmaragdowy

Vero Moda - 169 zł






czerwona

Vero Moda - 169 zł



Sukienka maxi


Dużo dziewczyn waha się, czy postawić na sukienkę w wersji długiej. Ja twierdzę, że jak najbardziej! Może w klubach lub na innych imprezach kiepsko by się sprawdziła, tak na studniówce, gdzie jest elegancji wystrój, sprawdza się idealnie. Mało tego, jeśli na co dzień nie przepadasz na sukienkami, bo boich się odsłaniać nogi lub martwisz się wystającym brzuszkiem, ta sukienka to ładnie zakryje. Do wersji maxi możesz ubrać zwykłe szpilki lub sandałki. Im bardziej prosta sukienka, tym bardziej możesz poszaleć z torebką czy też biżuterią. 



z koronką

mosquito - 159,99 zł






czerwona

Anna Field - 249 zł






z ozdobieniami

Little Mistress - 287,40 zł



Sukienka gorsetowa


Dobrze dobrana sukienka ładnie podkreśla wcięcie w talii, uwydatnia lekko biust oraz odsłania kusząco ramiona. Są sukienki w wersji ołówkowej lub rozkloszowanej. Ołówkowe uwydatniają kobiecą figurę. a rozkloszowane są bardziej dziewczęce i dodatkowo mogą zakryć fałdki oraz wyszczuplić nogi. Do gorsetowych sukienek świetnie sprawdzają się futra jako odzienie wierzchnie. Z biżuterii możesz założyć kolię na szyję czy też duże kolczyki. 



złocista

Sinsay - 49,99 zł






black and rose

Rare London - 227,40 zł






ze wstążką

Miss Parisienne - 299,40 zł





 Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK


źródło zdjęcia tytułowego:

autor - lillaby

link



~ Patt



30 komentarzy:

  1. piękne te sukieneczki :) studniowka niestety już za mną.. może skorzystam z propozycji kiedy będę szła na jakąś imprezę, a nie będę mogła nic wymyślić :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją studniówkę miałam na samym początku stycznia i większość dziewczyn była w długich sukienkach, zdecydowanie przeważały ciemne kolory :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza propozycja najbardziej przypadłą mi do gustu :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się tiulowa, złota z Sinsay oraz black and rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja studniówka była sto lat temu i wtedy nieco inna moda była. ;) większość dziewcząt była wtedy w długich sukienkach do ziemi niemalże z gorsetem. ;) sama taką też miałam, w fajnym bordowym kolorze i trochę żałuję, że więcej nie miałam okazji jej założyć. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne sukienki, ja wolę jednak krótkie niż długie:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje. Bardzo mi sie podoba ten post. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... bardzo ładne propozycje
    Lubię takie posty
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne sukienki niestety nie dla mniem 😕

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne wszystkie te sukienki! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne porady i inspiracje :)
    U mnie na blogu trwa konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrane produkty z dwóch sklepów. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Reguły są banalnie proste, a możesz spróbować szczęścia w wygranej! :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz widze jaki ja bede miala dylemant na temat mojej sukienki na studniowke! Osobiscie kocham koronke ,wyglada niezwykle elegancko,jest cudowna! 2 sukienka jest sliczna ,ale tez dluga a gora koronka. Ahh! SLicznie!
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogłam się zdecydować na nic w sklepach, postanowiłam, że poproszę mamę i uszyła mi sukienkę. W kolorze bordowym, koronkowa góra i tiul na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam studniówkę tydzień temu i muszę przyznać, że się stresowalam nie sukienką, ale także fryzurą i makijażem. No cóż obawa oczywiście związana ze strachem, że będzie tak, jak sobie wymarzyłam. Na szczęście sukienka, a także cała reszta spełniły moje oczekiwania. ;) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ; kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! I'm a new follower #99
    Follow me back, please?
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. Koronki są śliczne <3 Niemniej, cieszę się, że nie musiałam przejmować się studniówką: po postu na nią nie szłam i nie żałuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne sukienki
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 i 2 są genialne! Strasznie podobają mi się te ceny! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Studniówkę mam za dwa lata, jak na razie wiem, że chciałabym długą suknie :)
    Ciekawe propozycje.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie zawsze faworytem nr 1 na studniówkę, będzie długa bordowa sukienka :D
    Pozdrawiam :)

    https://resolutions-of-psycholeto-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I loove the lace dresses, I want to get one, too :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam sukienki maxi z długimi rozcięciami! Na studniówkę idealnie, można poczuć się jak na rozdaniu Oscarów. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. koronkowe sukienki przepiękne i subtelne

    OdpowiedzUsuń
  24. długie sukienki mi się podobają, ale nigdzie nie pasuje za bardzo żeby ubrać

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne propozycje, a sukienka bordowa tiulowa po prostu idealna 😍
    Obserwuje bloga i zapraszamy do siebie
    http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger