PORADNIK: Co warto kupić na wyprzedaży?



Styczeń i luty to czas wielkich wyprzedaży kolekcji jesień/zima. Widzimy wszędzie napisy na czerwonym lub żółtym tle: -50%, -70%, sale, wyprzedaż... Często jest tak, że ciuchy w sklepach są porozwalane, niektóre już zniszczone, a gdy już znajdziemy ładną rzecz, to okazuje się, że nie ma naszego rozmiaru... W dodatku w portfelu pieniędzy coraz mniej, w szafie coraz więcej rzeczy, część ich na nas nie pasuje albo też idzie w zapomnienie na dno szafy. Tyle okazji i jak tu nie zwariować?

Przede wszystkim trzeba zachować zdrowy rozsądek. Lepiej upolować jedną rzecz, która będzie na nas pasować i będzie bardzo praktyczna niż kupić kilka, a część z nich wyląduje w garderobie w strefie "nieudany zakup". Zatem jakich zasad się trzymać podczas takich zakupów?

1. Zajrzyj do swojej szafy i sprawdź czego Ci brakuje, zapisz sobie listę potrzebnych rzeczy.
2. Przymierzaj! Nie tłumacz sobie, że nie masz czasu lub Ci się nie chce. Często sobie mówimy "najwyżej oddam", a kończy się tym, że wrzucamy na dno szafy.
3. Nie kupuj rzeczy nie w swoim rozmiarze, nawet jak Ci się bardzo podoba dany ciuchy, a ledwo się w nim mieścisz, lepiej sobie odpuść. Tłumaczenie "schudnę" też nie pomaga. 
4. Zanim coś kupisz, pomyśl z czym możesz je zestawić spośród rzeczy w Twojej garderobie. Może później się okazać, że dany ciuch w żadnej stylizacji nie pasuje albo okaże się, że nie jest to Twój styl.
5. Pomyśl o czym ostatnio marzyłaś. Może właśnie ta konkretna rzecz kosztuje zdecydowanie mniej.

Są takie ciuchy, które są uniwersalne i często nam się przydają, dlatego też warto jest je kupić w niższej cenie. Nie dość, że zaoszczędzimy, to będziemy mieć pewność, że na darmo nie zmarnowaliśmy pieniądze. Listę rzeczy znajdziesz poniżej.



PROPONOWANE


JEANS


rurki

Bershka - 89,90 59,90 zł






BIAŁA KOSZULA


lejąca na guziki

Mango - 99,90 69,90 zł





PŁASZCZ


trencz o luźnym kroju

Stradivarius - 229,90 119,99 zł





SKÓRZANA KURTKA


ramoneska

H&M - 149,90 89,90 zł






SZPILKI


welurowe czarne szpilki

Mohito - 129,99 99,99 zł





MAŁA CZARNA


o kroju trapezowym

Zara - 89,90 49,90 zł





MARYNARKA


żakiet

ONLY - 229 114,50 zł





Oprócz standardowych rzeczy warto również kupić ciuchy, które wpisują się w przyszłe trendy. Projektanci już podpowiadają nam, czego możemy się spodziewać w przyszłym sezonie wiosna/lato 2017. Warto wyłapać rzeczy tańsze i cieszyć się modnym akcentem, niż później przepłacać gdy już kolekcja nadejdzie. 


PRZECHODZĄCE TRENDY



SKÓRZANA MINI

Najciekawsze są z lakierowanej skóry oraz z ozdobnym suwakiem. Aby nie było zbyt wyzywająco pamiętać o zakrytej górze. 

Bershka - 99,90 49,90 zł





T-SHIRT Z NAPISEM

Jest niebanalny oraz przyciąga uwagę. Możesz postawić na jakieś zabawne hasło lub motto życiowe, którym się kierujesz. 

Stradivarius - 45,90 29,99 zł





KOSZULA TYPU OVERSIZE

Oprócz klasycznej białej koszuli, warto mieć w szafie fason oversize. Możesz postawić również na kolor błękitny lub pudrowy róż.


Zara - 119 49,90 zł





DZIANINOWA SUKIENKA

Obcisła ładnie podkreśla kobiecą sylwetkę. Najmodniejsze są te sięgające do kolan. 


Vero Moda - 219 109,50 zł





TIUL

W kolejnym sezonie nie zabraknie motywu baletnicy. Sukienki będą idealnie dodawać lekkości i powiewu podczas wiosny czy też latem.


Bershka - 69,90 29,90 zł





BRELOK

Futerkowe breloczki również bardzo modnym dodatkiem w przyszłym sezonie. Jeśli przegapiłaś mój wpis o tym trendzie, zapraszam. LINK


Sinsay - 9,99 7,99 zł





SOLEJKA

Ta spódnica pokazuje się na wybiegach już od kilku sezonów, więc świetnie się sprawdzi w kolejnym. Możesz postawić na wersję welurową. 

Mango - 199,90 69,90 zł





DWUKOLOROWE JEANSY

Jeans zawsze będzie na czasie. Jeśli znudził Ci się zwykły fason, możesz spróbować wersję dwukolorową.


H&M - 199 138,90 zł




A Tobie co udało się już upolować na wyprzedaży?






Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK


źródła:

pinterest



~ Patt

49 komentarzy:

  1. Czasami kupuję na wyprzedażach za dużo zbędnych ciuszkow. Super poradnik na pewno skorzystam z propozycji :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej tak samo kupowałam za dużo, bo była "okazja", a teraz u mnie to leży w szafie przez cały czas :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi sie Twój sposób na udane zakupy. Mi się wiele razy udaje kupic coś co założę raz a potem rzucę na dno szafy bo albo za małe albo za duze. Wybrałaś super rzeczy bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula z ZARY oraz welurowe szpilki skradły moje serce! :) Ja skusiłam się na wyprzedażach na: brzoskwiniowe szpilki za 21 złotych, bluzka za 20 złotych i torebkę za 20 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, ja od dawna szukam brzoskwiniowych szpilek, może i mi się poszczęści z nimi :)

      Usuń
  4. Opowiem teraz pewną sytuację ze swojego życia, która potwierdza określenie, że wyprzedaże sezonowe to bieg o życie. Byłam w Zarze, z rana wszystko pięknie ułożone, czekać tylko na klientów. Przyszła godzina szczytu - sklep wywrócony do góry nogami. Czysty dramat, ubrania na podłodze, a klienci wyrywali sobie ostatnie sztuki ubrań z rąk jak zwierzęta. Udało mi się upolować trzy rzeczy, a w tym moją upatrzoną od miesięcy ramoneskę. Uwielbiam wyprzedaże, szczególnie, jeżeli sklep rzeczywiście proponuje ofertę dorównującą USA czy Anglii. Bardzo spodobała mi się koszula w paski i jestem pewna, że wyląduje w moim koszyku ! :D
    Świetny post, bardzo lubię takie, ponieważ są dużą inspiracją na zakupy :)
    Będę często zaglądać, https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ostatnio poszłam do sklepu, to powiedziałam do chłopaka "żal mi tu ekspedientek, które to wszystko muszą układać" i jakaś pani podziękowała mi za współczucie :D szczerze mówiąc, jak jak biorę pewną rzecz, szczególnie ze stosów, to zawsze próbuje ułożyć tak jak było wcześniej :)

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi sie Twoje propozycje, biała koszula, rurki i czarne szpilki super look !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo perełek :) Trzeba się wybrać na zakupy! :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Super propozycje:) Ja ostatnio też trochę polatałam po sklepach:) zapraszam do siebie na ostatni wpis:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydany post ja dostaję szału zakupowego gdy widzę napis wyprzedaż i kupuje ubrania które po jakimś czasie lądują na dnie szafy na pewno skorzystam z tych rad ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super propozycje kilka rzeczy wpadło mi w oczy =) co do wyprzedaży, to nie chodzę i nie korzystam :),

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ubrania wybrałaś!:*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rzadko chodzę na zakupy podczas wyprzedaży ponieważ zawsze jest tam tyle ludzi, że maskara😂 fajne ubrania
    Buziaki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. super propozycje, ja też zazwyczaj na wyprzedażach zwracam uwagę na klasyki :) ale w tym roku jeszcze nic nie kupiłam.. no prawie, dziś zamówiłam pierwszą rzecz- sukienkę :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie wybieram się w przyszłą sobitę na zakupki do Katowic i mam nadzieję, że uda mi się coś dorwać na przecenie. Nadszedł czas uzupełnienia szafy hihihi świetny poradnik, dzieki nie mu przed zakupami na pewno przeglądnęłam szafę hihih

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgodzę się że lepiej kupić jedną fajną rzecz niż 10 które nie będą mi do niczego potrzebne. Nie rozumiem osób które widzą napis wyprzedaż i dostają małpiego rozumu.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny płaszcz! Ja na tych wyprzedażach upolowałam w mega cenie kurtkę na następna zimę i botki:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz tyle wyprzedaży, a mi się jeszcze nie udało wybrać na zakupy :) Ale w takie mrozy to nawet te niskie ceny nie dają rady wyciągnąć mnie z domu :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba nigdy nie kupiłam rzeczy tak spontanicznie , zawsze mam wszystko zaplanowane , każdy zakup i wydaje mi się to najrozsądniejsze:)
    Pozdrawiam i zapraszam - http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze przed zakupami zaglądam na strony sklepów, by zobaczyć co mają, wybieram sobie rzeczy, liczę ile mogę zagospodarować pieniędzy, wtedy ruszam na zakupy i kupuję wybrane wcześniej rzeczy, dyscyplinuję siebie ^^

      Usuń
  18. Ja również nie kupuje że względu na cenę, chyba że bardzo mi się cieszę podoba, Twoje propozycje są jak najbardziej trafione.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Często trafiam na wyprzedaże i chętnie z nich korzystam. :) Właśnie mam w planach zakup skórzanej kurtki. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Szukasz może prezentu dla rodziny chłopaka dziewczyny czy partnera biznesowego? Wejdź do mnie na stronę i obczaj:
    Kwiaty w pudełkach KATOWICE

    OdpowiedzUsuń
  21. ubranka zdecydowanie w moim guście, szczególnie te pierwsze spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już skorzystałam z wyprzedaży. Tak w ogóle to nie wyobrażam sobie kupienia jakiegokolwiek ciuchu bez przymierzenia. Wszystko zawsze wygląda inaczej na ciele niż wieszaku :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przydatne rady, sama je stosuję :)
    Cieszę się, że wspomniałaś o przechodzących trendach :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobre rady, sama też je stosuje ;)
    fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo przydatny post :D wyprzedaze to cos fajnego hehe :p

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! ja sama mam problem z wyprzedażami nawet nie tylko dotyczących ubrań, ale również kosmetyków. Od dawna marzy mi się biała prosta koszula, a chodząc po sklepach wychodzę z kolejnymi rękawiczkami czy butami (:() Post bardzo przydatny, chyba muszę punkty te wydrukować i przykleić do portfela :) Pozdrawiam, www.marjassi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł z tą kartką na portfelu, sama może tak zastosuję :)

      Usuń
  27. Przydatny post, ja kupuje pół na pół - to co przydatne i to co wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie rzeczy z promocji ,bo czasami znajdą się jakieś perełki
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post! Bardzo mi pomogłaś :)

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w tym roku nic nie mogę dla siebie znaleźć na wyprzedażach. Zamówiłam kilka sweterków, ale zobaczymy co to przyjdzie :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo przydatne rady, niestety mało kto je stosuje. Super propozycje. Obserwuje, świetny blog :)

    Miłego dnia! M A R C E L I A (klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie powinnam oglądać takich postów :)
    Miło widzieć swój szablon :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy go zobaczyłam, nie sposób było go nie wykorzystać :) przepiękne robisz szablony, gratuluję talentu i inspiracji :)

      Usuń
  33. fajny post, już kilka razy tak kupiłam bo super cena a ubiorę do czegoś... a później te ubrania z metką leżały tylko i się kurzyły. Teraz już rozważnie kupuję na wyprzedażach niż ze dwa, trzy lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dwukolorowe jeansy i ta biała koszula = zestaw idealny <3 Na razie prócz tego - nic więcej mi nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się ostatnio spodobały swetry w Mohito ale nie byłam pewna...
    W takich chwilach brakuje mi mojej BFF.
    Ta ramoneska z H&M super! I jaka cena. Ja takiej nie widziałam w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam kilka bluzek w Zarze i spodnie w H&M, ale te które tutaj zobaczyłam też mi od razu wpadły w oko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zawsze na zakupy jeżdzę jak mam pieniądzę i kupuje co mi się podoba. 2 punkt czyli przymierzanie zawsze wypełniam gdyż nie zawsze musi być wygodne a większe galerie mam dość daleko. A na wyprzedażach udało mi się upolować trochę perełek - spodnie ze 160 na 50 czy kombinezon z 420 na 299 :)
    wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa jest nawet marynarka :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja ostatnio pokochałam kolor bordowy i czegoś w tym kolorze będę szukała na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Większość ubrań trafia w mój gust i bardzo mi się spodobały <3 Lubię czytać takie wyprzedażowe poradniki, bo zawsze można znaleźć jakieś fajne perełki!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger