MUST HAVE: Flap Bag



Każdy kojarzy z nas model torebki z klapką. Te małe dodatki zdobyły uznania wśród kobiet, zwłaszcza dlatego, że swobodnie możemy nosić je na ramieniu oraz pasują to niemalże każdej stylizacji. A czy ktoś wie jak powstały flap bagi?

Kiedy w pierwszej połowie XX wieku był szał na kopertówki, zwłaszcza przy wieczorowych kreacjach oraz na kuferki z małą rączką. Coco Chanel była znana z tego, ze zaskakiwała swoimi pomysłami świat mody. Nie mogła również przejść obojętnie od wspomnianych torebek. Dołączyła do nich pasek, dzięki czemu stała się mega praktyczna, można było torebkę zawiesić na ramieniu oraz kobiety miały wolne ręce. Dokładnie w 1955 roku powstał flagowy projekt Gabrielle Chanel, mała torebka z pikowanej skóry, przyłączony do niej złoty łańcuszek oraz wyposażona w klapkę. Model Chanel 2.55 stał się ponadczasowy oraz uwielbiamy przez wszystkich miłośników mody. 

Flap bagi mają przeróżne warianty. Od klasycznych czarnych modeli lub w stonowanych kolorach, po przeróżne motywy, zależne od tego co jest na czasie. Teraz w sklepach znajdziemy między innymi modne torebki z brokatem, cekinami, metalicznym połyskiem, welurowe, z naszywkami lub haftami, a także ze zwierzęcym printem.

Te torebki pasują do każdego stylu ubierania się, przez to, ze są tak bardzo różnorodne. Do wieczorowych czy romantycznych stylizacjach polecam modele z łańcuszkiem, a do pozostałych na zwykłym pasku. Jest teraz czas karnawałowy oraz studniówkowy, więc torebka z klapką jak najbardziej sprawdzi się w balowej kreacji. 

Który model najbardziej przypadł wam do gustu?



PROPOZYCJE




z łańcuszkiem

Bershka - 69,90 zł






różowa

Pull&Bear - 59,90 zł






brokatowa

Mohito - 54,99 zł






granatowa z kółkiem

Mango - 69,90 zł





czarna klasyczna

H&M - 59,90 zł






welurowa

Orsay - 50 zł






szara

Sinsay - 29,99 zł






wielofunkcyjna

Zara - 139 zł






w zwierzęcy print

Topshop - 149 zł







 Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK




~ Patt


35 komentarzy:

  1. Pierwsza torebka zdecydowanie w moim guście, jest przecudowna!

    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, świetny post :)Masz bardzo dobry gust. Na pewno jeszcze tu wpadnę!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne torebki

    http://skucinskaemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz częściej kiedy przechadzam się po mieście widzę dziewczyny z tymi torebkami, a więc chyba faktycznie wraca na nie moda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są wszystkie! Kocham torebki :)) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie numer 1 mi przypadł do gustu, świetna jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kopertówki. Mi osobiście najbardziej podobają się czarne, ale to może dlatego, że od zawsze jestem zakochana we wszytkich rzeczach w tym kolorze
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowa z kółkiem 😍 Pierwszy raz spotykam się z tak ciekawym wpisem, zwłaszcza że pojawia się niezwykle ciekawy wątek historyczny. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała torebka to zdecydowany must have w każdej damskiej szafie. Nie dość, że urocze, piękne to przy okazji praktyczne! Uwielbiam klasykę dlatego torebką z H&M byłaby dla mnie idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość bardzo mi się podoba :) Ja nie lubię kopertówek do ręki, dlatego długie paski/ łańcuszki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladna ta pierwsza torebeczke niby bez niby kawa z mlekiem! :-) mega sliczna :)

    http://monwapl.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebki są CUDOWNE, C U D O W N E! Zakochałam się w tej różowej (?), chyba to taki kolor, prawda?
    Nie sądziłam, że takie małe torebki mogą mi się kiedykolwiek spodobać!


    U mnie 2 rozdział, zapraszam i zachęcam do komentowania ♥
    https://midnight-lucmione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie zdecyowanie wygrywa ostatnia wężowa torebka z TopShop. Teraz pewnie można ją kupić na wyprzedaży bo podobno wycofują się z Polski ;)

    ---------------------------------------------
    www.dietisab.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie te torebki są urocze! Bardzo ciężko wybrać konkretną :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten model torebki ;) i sama go posiadam w brązowej wersji kolorystycznej ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem w nich zakochana! Najechetniej przygarnelabym Chloe w szarym albo czarnym kolorze!
    Super wpis,
    Pozdrawiam.
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kopertówki. Ślicznie się prezentują. Moim zdaniem najładniejsza jest ta ostatnia :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwie pierwsze torebki mi się najbardziej podobają :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta welurowa torebka wygląda bardzo ciekawie ;)
    Fajne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie torebki <3 Pasują dosłownie do wszystkiego. Sama upolowałam bardzo podobną na wyprzedaży marki Guess. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pierwsza torebka jest przepiękna!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie torebki są cudowne i jak wiadomo torebek nigdy nie jest za wiele w naszej kolekcji.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza wygrywa dla mnie bezkonkurencyjnie, jest cudowna!
    ___________________________________________
    http://amaikonekobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne propozycje ;)
    ale najbardziej przypadły mi do gustu 1,2,4 <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O nie... Kocham buty i torebki dlatego nigdy nie mogę się zdecydować na jedną bo zazwyczaj wszystkie mi się podobają :P Chyba mam to po babci... No nic - pozdrawiam! xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się tu podoba! Pisz częściej, bo super się czyta♥

    Za kliknięcie w banner shein oraz w link do bluzy z najnowszego posta - wypromuję Twój blog w następnym poście!♥
    Mój blog *tutaj*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza torebka najlepsza :) Ja nie przepadam za noszeniem torebek dlatego mam ich bardzoo malutko :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne torebki! uwielbiam takie :) pozdrawiam i zapraszam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podobają mi się propozycje nr 1,2 i 4:) Ale ogólnie wszstkie są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsza bardzo fajna. Pozdrawiam i obserwuję! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są te torebki, ale czarne najładniejsze. :D
    Zapraszam do mnie :) http://sachmey.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku jakie śliczne torebki, szczególnie spodobała mi się druga :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza i ta klasyczna czarna z HM ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger