TREND: Naszywki




Jeśli znudziły Ci się zwykłe ubrania mam dla Ciebie propozycję! Świat mody oszalał na punkcie naszywek. Znajdziecie teraz je dosłownie wszędzie! Na spodniach, bluzkach, koszulach, czapkach, torebkach, butach... Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność! 


Trend powrócił z lat 80 i 90, gdzie kojarzy nam się z czasami szalonymi i buntowniczymi. Wtedy królował denim ozdobiony właśnie naszywkami. Modny dodatek będzie idealnie wyglądał w outfitach streetowych i casualowych. Możemy nawet dobrać jakąś torebkę z naszywkami do eleganckiej lub klasycznej stylizacji. 

Masz w szafie ciuchy, które wydają Ci się nijakie, a założyłaś je ostatnio kilka lat temu bądź wcale? Możesz sama przyozdobić je naszywkami! Kupisz je teraz w sieciówkach lub pasmanterii, a jak Ci się nie chce wychodzić z domu, możesz zamówić je w internecie za małą kwotę. Zdaj się na własną kreatywność i baw się modą! :)




Propozycje




jeansowa kurtka z kożuchem





jeansowa kurtka





mom jeans





czarne spodnie z wysokim stanem





koszula w kratę





biała koszula





jeansowa koszula





jeansowa spódniczka







czarny plecak





portfel





listonoszka





Slip on





Czapka z daszkiem




Naszywki
































UWAGA: linki i ceny są pobrane z dnia: 27.11.2016 



Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u





34 komentarze:

  1. Uwielbiam naszywki na wielu rzeczach wyglądają one bosko <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. naszywki są często modne, więc zawsze warto je mieć i odnowić swoje stare ciuchy. potrafią zdziałać cudo totalnie odświeżając ubrania.
    bardzo lubię naszywki. można kupić dużo fajnych wzorów na alieexpress, gdzie jest o wiele taniej. niestety jak wiadomo coś za coś-przesyłka ok. 30-50 dni ;) ale jeśli czas nie przeszkadza to co tam
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie minusem jest czas wysyłki, polecam również stronę wish.com

      Usuń
  3. Naszywki bardzo mi się podobają! Szczególnie na wszelkich koszulach <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. coś czuję, że mój portfel znowu ucierpi ehh tyle pięknych ubrań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój za każdym razem płacze, gdy wchodzę do jakiejś galerii ^^

      Usuń
  5. Kocham naszywki, dzięki nim można sprawić, że nawet nasze stare ubrania wpasowują się w najnowsze trendy.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, nie trzeba wydawać na nowe ciuchy, tylko wystarczy doszyć parę naszywek i gotowe :)

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się naszywki na kurtkach i koszulach :)
    Planuje kupić coś z tym motywem.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszywki, naszywki i naszywki <3 Uwielbiam je, a za razem żadnych ciuchów z nimi nie mam :/ Może czas coś zmienić... :D

    http://allthisandsomuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie, nadają ciekawego charakteru stylizacjom <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio sobie właśnie kupiłam naszywki, ale nie mam zbytnio czasu, żeby coś z nimi działać.

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy :D
    Koszula jeansowa bardzo mis ie podoba :D

    Odwdzieczam sie za kazda obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez mam bzika na punkcie naszywek. Idealnie nadaja charakter ubraniom! :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, naszywki to ostatni hit!
    W sinsay widziałam właśnie :)
    Moja siostra sobie kupiła na spodnie, które jej niszczyły i zaszyła właśnie naszywkami. Wyglądają teraz bombowo :)
    Pozdrawiam! :)
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się zrobi dziura w spodniach, albo robię kolejne, że niby tak miało być xD albo własnie zakrywam naszywką :)

      Usuń
  13. Ja za bardzo nie przepadam za naszywkami, choć mam jedną na swojej kurtce, ale to czysty przypadek bo zoriwntowałam się dopiero w domu xD

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają naszywki na ubraniach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ten trend :) Może naszywki nie pasują do wszystkiego,ale wg. mnie fajnie wyglądają na kurtkach i koszulach. Obserwuję i zapraszam do mnie. https://sajjida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba kupię sobie takie naszywki bo wyglądają świetnie. Szczególnie te pierwsze ze stradivarusa.
    Kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam właśnie w ostatnim czasie, że bardzo dużo ubrań jest z takimi naszywkami :) Mi się to podoba nawet :)
    Pozdrawiam! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie ostatni post też o trendach! Zapraszam, powinien Cię zaciekawić
    http://s-busz.blogspot.com/2016/12/trendy-zima-2k16-2k17.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobaja mi sie ubrania z naszywkami:) spodnie chyba najlepiej sie prezentuja

    Sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zakochałam się w tym trendzie! Totalny must haves! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że moda się zmienia i naszywki wróciły do łask. Pokazałaś wiele ciekawych pomysłów na stylizacje ;) Nie jest to mój styl, ale wszystko wygląda ciekawie.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  22. Te naszywki szczególnie podobają mi się w katanach i jeansach typu "mommy jeans"

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Your blog is very cute and I am following you.
    I hope you follow back - it is fun to support
    new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj taaaaak naszywki bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszywki bardzo efektownie się prezentują, moje siostry oszalała by na ich punkcie :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podobają mi się spodnie z naszywkami,szczególnie pasują mi do Conversów, idealny look na wiosnę!
    Pozdrawiam!
    https://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger