TREND: Hafty



Jeśli naszywki Ci nie przypadły do gustu, może właśnie ten trend przekona Cię do siebie. Hafty również teraz są bardzo modne, a przede wszystkim bardzo kobiece! Delikatne motywy kwiatów, ptaków lub motyli, dodają romantyczną nutkę stylizacji.

Hafty kojarzą nam się również ze stylem etno i boho, które były na czasie w sezonie letnim. Również możemy je znaleźć na jeansach, które powracają do łask,. Kolorowe wyszywanki także trafiły na jedwabiu, tiulu i skórze.  W sklepach znajdziemy też opcje z torebkami, butami i innymi dodatkami, jak np. czapki, szaliki czy też portfele. 

Nie tylko możemy je nosić w stylu romantycznym czy dzieci kwiatów, ale także polecam je łączyć je z elementami casualowymi, streetowymi czy też sportowymi. W eleganckich kreacjach również się odnajdą. Trzeba pamiętać, by zachować umiar, gdyż same hafty są bardzo dekoracyjne, a natłok biżuterii może spowodować, że przesadzimy z ilością. Warto więc założyć tylko jeden lub dwa biżuteryjne akcenty. 

Jeśli nie chcesz kupować nowych rzeczy, możesz samemu nauczyć się haftować i stworzyć wzór na wybranym przedmiocie. Nie dość, że zdobędziesz nowe umiejętności, to również będziesz mieć modny element w swojej garderobie! 

Mi najbardziej spodobały się sukienki oraz bomber jacket. A wam?


PROPOZYCJE


kurtka bomber




aksamitna kurtka




bluza



koszula oversize




bluzka tiulowa



koszulka swiss dot





ramoneska






kloszowana sukienka





długa sukienka





sukienka midi





jeansy z wysokim stanem




jeansy ze średnim stanem



jeansowe spódniczka




spódnica z ekoskóry




spódnica mini







torebka na ramię






buty na płaskiej podeszwie


  


Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u



Źródło zdjęcia tytułowego

autor - KRiemer

link


~ Patt



34 komentarze:

  1. Mnie osobiście średnio te hafty przekonują...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetne stylizacje uwielbiam coś oryginalnego;)będę zaglądają do ciebie częściej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myślałam nigdy, że haft może tak zmienić design ubrania. Zakochałam się w białej koszuli i czarnych jeansach. Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciężko mnie czymś zaskoczyć i zainteresować. Jestem tu pierwszy raz i przyznam, że Twoje propozycje nie tylko są świetne ale również fajnie je zestawiłaś (kolejność). Wszystko kolorystycznie gra i tworzy super całość, przez to mam ochotę kupić każdą rzecz z Twoich propozycji:D Jedyne co mogłabym doradzić - tak dobre zdjęcia aż się proszą żeby były większe i bardziej widoczne na stronie ;-)
    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa, wezmę sobie rady do serca! :)

      Usuń
  5. Mi osobiście nie podobają się rzeczy z haftami ani naszywkami :( Ale ta torebka.. Jest całkiem fajna :) ŻYCZĘ WESOŁYCH ŚWIĄT! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 zdjęcie - bluza - mega mi się podoba!!!
    Japan Style - tak mi się kojarzy. Fajne rzeczy! :)
    Pozdrawiam :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rzeczy z haftami!
    W swojej szafie mam czarną marynarkę z ręcznie robionym haftem i bardzo lubię w niej chodzić :)
    Super propozycje!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. T tych rzeczy najbardziej spodobała mi się ta ostatnia. Nie jestem raczej zwolenniczką haftów, więc nie noszę ubrań z ich motywem.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak kazda bomberka i ta mi sie spodobala! fajne propozycje :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam zbytnio za takimi haftami, mam jedną bluzę czarną podobnej do tej tu ale jakoś nie jestem zwolenniczką :)
    http://wiktoria-adas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy i zachęcający post. Jednak hafy na ubraniach to nie moja bajka :) http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. mi już od dłuższego czasu podobają się ubrania z takimi akcentami, ale po przeczytaniu tego posta zakochałam się jeszcze bardziej :)


    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rzeczy! Ta sukienka z emitacją pila jest cudna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafie przekonac się do haftów :) Nigdy mi się nie podobaly :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki haftowane są cudowne i gdyby nie to, że swoją sukienkę na Sylwestra mam już kupioną, to pewnie zdecydowałabym się na taką jak w przykładzie z Zary.

    Zapraszam serdecznie :)
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się moda na hafty. Nie posiadam ich za wiele w mojej szafie ale myślę, że wyglądają one naprawdę ciekawie i spektakularnie.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie motywy.

    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tego typu urozmaicenia na ubraniach :) A najfajniejsze są jak sama je przerabiam- wtedy wiem, że mam "perełkę". Zapraszam do siebie: www.sylviastyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się hafty na bluzkach i kurtkach wyglądają ślicznie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądają hafty ♥ sama mam chyba 2 lub 3 takie bluzki
    http://brunettexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie specjalnie mi się podobają, ale na spódniczkach lub kurtka bardzo fajnie to wygląda!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te rzeczy i mega inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafty jednak nie są w moim guście ale bardzo fajny post ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te hafty! Szkoda, że drogo to wychodzi :( iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your blog!
    Would you like to follow each other? I follow you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie mi się podobają te ubrania i wszystkie chętnie znalazłabym w swojej szafie! Mając choćby jedną z tych rzeczy, wystarczy zestawić ją z czarnymi basicami i już ma się skompletowaną doskonałą stylizację ^^

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  27. hafty na ubraniach i dodatkach są świetne ! Ostatnio urzekły mnie piękne botki z zary z motywem kwiatów ! przepiękne <3

    http://allgoodthingsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super są te rzeczy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wszelkiego rodzaju hafty chociaż ostatnio bardzo podobają mi się te na jeansach ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hafty i naszywki co raz bardziej mnie przekonują do siebie. Na początku kompletnie nie podobała mi się ta moda, ale szczerze mówiąc nie wygląda to tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ramoneska jest przepiękna ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger