TREND: Futro




Futro, a konkretnie płaszcze i kamizelki, powracają znowu do łask. Dodają klasy, są kwintesencją retro oraz czujemy się w nich jak milion dolarówe. Przy tym są bardzo ciepłe i idealnie sprawdzają się w sezonie zimowym, dlatego też projektanci nie mogli o nim zapomnieć w tym roku. 

Nie tylko w domach mody gościły futra, ale także pokochały je fashionistki. Najbardziej przypadły im do gustu typu oversize, połączone z golfem lub koszulą, mom jeans oraz botkami na słupku. Futro sprawdza się świetnie z sukienkami na romantyczną kolację lub po prostu do stylizacji wieczorowej. W sklepach znajdziemy oferty o naturalnych odcieniach: beż, brąz oraz rudy. Modne też są kolorowe propozycje lub ze wzorzystym printem, które wybiją Cię z tłumu. Możesz zaszaleć stawiając na kolorową torebkę lub buty. Jeśli samo takie futro w mocnych barwach jest wystarczające ekstrawaganckie, ubierz zwykłe jeansy i sweter w stonowanych kolorach. Nieźle wyglądają również z kozakami za kolano. Jeśli nie widziałeś jeszcze mojego postu z kozakami za kolano, zapraszam do nadrobienia w tym LINKu. 

Pamiętaj również by kupować sztuczne futra. Zwierzęta, z których pozyskiwane są futra naturalne, najczęściej są przetrzymywane w nieodpowiednich warunkach, przez co cierpią z powodu choroby i infekcji, a na koniec są zabijane. Więc mam do was prośbę, bądźmy empatyczni i nie przyswajajmy więcej bólu żywym istotom. 


Propozycje:


Płaszcze


wzorzysta




brązowa




beżowy





w lamparcie cętki





czarny





niebieski atramentowy





purpurowy





jasnoróżowy





z paskiem





krótki






Kamizelki



norkowy kolor





"supersoft"





wzorzysta





wzorzysty





sandstone





rose





czarna




UWAGA: linki i ceny są pobrane z dnia: 3.12.2016



Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u



53 komentarze:

  1. Gdy zaczęłam czytać post, trochę się oburzyłam i zasmuciłam. Myślałam, że chodzi o prawdziwe futra. Ale na szczęście nie zachęcasz do kupowania naturalnych futer :) Całe szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tylko sztuczne, do tej pory denerwuje mnie fakt, że niektórzy projektanci nadal pozyskują prawdziwe...

      Usuń
  2. Bardzo długo nie byłam przekonana do futer, dopiero jakoś miesiąc temu stwierdziłam, że nie wygląda to aż tak źle i to było tylko negatywne nastawienie :) Teraz poluję włśnie na jakieś fajne futerko w przystępnej cenie, więc post bardzo mi się przydał.

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście do gustu przypadły mi najbardziej białe/kremowe kamizelki. Jeśli chodzi o płaszcz/kurtkę - zależy :D Ostatnio widziałam świetny w lumpeksie i mam aktualnie ból serca, że nie miałam przy sobie tych 20zł...Buziaki!;* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś świetne futra, widać, że masz gust! :)
    Mi osobiście podoba się większość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo estetyczny blog - super!

    www.jestempiotreek.blogspot.com - dopomóż mnie w mojej pasji - kocham śpiewać! <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Ta kamizelka czarna podbiła moje serce.
    Obserwuję
    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam futra ❤️ W tym roku szukam jakiegoś kolorowego :) ale fajne propozycje :))

    http://ullanastja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham futerka są prześliczne! Dobrze, że na końcu dodałaś że chodzi o sztuczne :)
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli futra to tylko sztuczne :) Powiem szczerze, że zakochałam się w tym różowym z pierwszego zdjęcia. Niestety nie wyglądam zbyt dobrze w pełnych futerkach ale za to posiadam bezrękawnik. Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne *.* najlepsza opcja na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kamizelke ma i nosze juz od dluzszego czasu! Jest swietna ale kurtki chyba nie odwazylabym sie zalozyc :P chociaz w sumie....
    btw w wolnej chwili zapraszam do mnie na naowy post o Birmie :) odkrywamy najdalsze zaktki swiata! https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/05/co-w-birmie-piszczy/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego roku bardzo pokochałam futra! Muszę sobie w końcu jakieś sprawić, są takie śliczne. Dobrze, że dodałaś, że chodzi o takie sztuczne, również nie jestem za kupnem futer ze zwierzątek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne futrzane płaszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To raczej nie mój styl ;) Mimo, że podoba mi się na kimś, sama nie zdecydowałabym się na taki zakup ;) Wolę jednak standardowe płaszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również u mnie futerka powróciły do łask. Bardzo mi się podobają w tym sezonie ale oczywiście sztuczne! Chciałabym różowe :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię chodzić w futrach. Bardziej wolałabym płaszcz. Post świetnie napisany na pewno zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te futerka! Najbardziej przypadły mi do gustu te króciutkie, ale jak na razie na takie rzeczy jestem za młoda :P Śmiesznie bym w tym wyglądała ;)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam nawet takie futerka dla 2-latków, więc śmiało też możesz nosić

      Usuń
  18. Nawet nie wiesz jak strasznie się cieszę, że zaznaczyłaś, żeby kupować sztuczne! Kamień spadł mi z serca, bo już miałam się mocno oburzać ;)

    Swoją drogą, świetny wybór. Akurat szukałam sobie takiego futrzanego płaszcza i u Ciebie widzę 3 bardzo interesujące propozycje!

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne, ale ja nie wyobrażam sobie siebie w futrze:D Pogrubiałyby mnie masakrycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie zastanawiam się nad futrem lub kamizelką! Bo bardzo mi się podobają!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten trend. Sama mam jedno, białe futerko, chociaż nie ukrywam, że chętnie nabyłabym jeszcze jedno. Płaszczyk z BonPrix najbardziej mi się podoba. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio coraz bardziej zaczynają mi się podobać futra. Może za jakiś czas się na takie skusze, oczywiście jeśli to nastąpi to na pewno będzie to sztuczne futro.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dosyć ciekawy ten trend. :)
    Pamiętam, jak wiele lat temu miałam swoje ulubione futerko w panterkę. Teraz postawiłabym raczej na coś bardziej minimalistycznego, jak białe futerko z bershki.

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej w moim typie jest ten krótki z Bershki. Piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie futerka są ostatnio strasznie modne i sprawdzają się świetnie w wielu stylizacjach :)
    Mój skrawek w sieci KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądaą swietnie ale nigdy się w nich nie widze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś do wielu rzeczy byłam sceptyczna, odkąd chodzę po sklepach i przymierzam często te rzeczy, które moim zdaniem wyglądałyby źle na mnie albo twierdze, że są beznadziejne. Okazuje się, ze połowa z tego, nie jest taka złe i nawet fajnie prezentuje się na moją figurę... Dlatego każdemu radzę "weź przymierz i wtedy oceń" :)

      Usuń
  27. Sama futra bym chyba nie założyła, ale niektóre, przy odpowiedniej stylizacji, wyglądają na prawdę pięknie. Jedynym minusem przy ich noszeniu są moim zdaniem zimowe i jesienne opady, bo wtedy takiego futerka raczej nie założymy. Fajnie, że wspomniałaś o tym, by pamiętać o kupowaniu sztucznych futer :) Obserwuję
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, na deszcz lub śnieg zbytnio się nie nadają, chociaż na uparciucha można zmierzyć się z naturą i wziąć ze sobą duży parasol, gdy opady nie są zbyt duże ;)

      Usuń
  28. miałam ochotę w tym sezonie na furto w cętki ale boje się że mnie strasznie będzie poszerzać :( a ja już jestem szeroka :o
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można w sklepie przymierzyć i zobaczyć, polecam wtedy by spodnie były ciemne, koniecznie proste lub rurki, oraz ciemne buty, najlepiej na słupku, wtedy zachowają się proporcje ;)

      Usuń
  29. Powiem szczerze, że nie przepadam za futrami, ale propozycje które tutaj dałaś na pewno spodobają się wielu osobom :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe propozycje futer :) ja osobiscie nie nosze
    Pozdrawiam i zapraszam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Futra są cudowne, ale oczywiście muszą być sztuczne, chyba muszę się w jakieś w końcu zaopatrzyć :)

    Mój blog ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Do mnie jakoś niezbyt przemawiają futra... Chociaż nawet podobają mi się takie futrzane kamizelki. Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Niektóre są przepiękne!:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna ta kamizelka sandstone.
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne Płaszcze *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też zauważyłam, że coraz więcej osób je nosi i muszę przyznać, że nawet mi się podobają.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. łaaa futra są świetne, wydają się takie ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzy mi się taki futrzak! Genialny post! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie marzy się takie futro jak na pierwszym zdjęciu - pewnie jest cieplutkie, a ja jestem wielkim zmarzluchem :D Ale jak futro to tylko sztuczne. Nie wyobrażam sobie nosić skórę bezbronnego zwierzaczka :/ A te sztuczne też wyglądają fajnie i być może się w jakieś zaopatrzę :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/moj-may-kawaek-litwy.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym mieć w swojej szafie chociaż jedno takie futerko *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham futro, ale tylko sztuczne. Polecam ci pójść do Zary, jest tam świetny płaszczyk z futerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Futra są piękne i tak bardzo podobają mi się u kogoś, ale sama czuję się w nich jak ciotka-klotka. Nie wiem, czemu tak jest, przecież widuję na ulicy tyle dziewcząt w futrach, i to sporo młodszych ode mnie, a sama jakoś nie mogę się do futer przekonać. :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kamizelki z futra są cudowne :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger