TREND: Futerkowe dodatki




W ostatnim poście pisałam o futrzanych płaszczach i kamizelkach, teraz pora na dodatki! Jeśli poprzedni wpis Cię nie przekonał, stwierdzając, że odzienie wierzchnie jest dla Ciebie zbyt ekstrawaganckie, to postaw na mniejsze futerkowe akcenty.

Futerko znajdziemy teraz na torebkach, butach, rękawiczkach, czapkach i na wielu innych dodatkach. Dobrą opcją jest zakupienie futrzanego breloczka, który możesz przypiąć między innymi do torebki, paska czy też kluczy. Te małe akcesoria są bardzo przyjazne dla oka, bardzo stylowe i są wisienką na torcie każdej stylizacji, nie zważając na styl ubierania się.

Jeśli nie przegapiłeś mój ostatni wpis o futerkowych płaszczach i kamizelkach, zapraszam klikając w ten LINK

PROPOZYCJE


torebka z łańcuszkiem






mały plecak






różowy plecak





czapka z futerkowym pomponem






brązowa czapka





czapka z pomponem







nauszniki z jasnym futerkiem





nauszniki






czarny szal






wielokolorowy szal





rękawiczki z futerkiem






brązowe rękawiczki






tenisówki z futerkiem




Breloczki



czarny z uszami





jasny





kita






słodkie zwierzątko






potworek




Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK




~ Patt

43 komentarze:

  1. bardzo piękny blog, bardzo mi się podoba! Na pewno będę wpadać częściej!
    Pozdrawiam.;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzątko jakie super!Pierwszy raz widzę:)
    Nauszniki mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy, ale ta pierwsza, czarna torebka z Zary jest cudowna. Zakochałam się!
    Obserwuję i pozdrawiam.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię futerka, ale nie jakoś przesadnie... choć przyznam, że breloki są urocze. :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie propozycje są super, ale najbardziej chyba zaskoczył i spodobał mi się futerkowy plecak! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam futerka pod każdym względem, a te torebki, czapki i zawieszki do torebek są genialne i prze słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog :) fajnie prowadzony. Podoba mi się plecak ze stradivariusa. Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :p Izzybizzy90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam takie futerkowe zawieszki i plecaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie zatraciłam się w miłości do futerek. Nawet kluczyki do auta mam przystrojone puchatą kulką w formie breloczka. Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecask, nauszniki i zawieszka - HIT ! Kocham takie dodatki :D Ostatnio sprawiłam sobie taki brelok do kluczy ♥ Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie BOOK CRAZY OBSESSION ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czapkę taką sama muszę sobie kupić tam samo jak breloczek bo są cudowne!
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w plecaczku! <3 Jakieś dwa lata temu wychaczyłam w lupeksie piękne, futerkowe, dwupalcowe rękawiczki! Jak łapki niedźwiadka. Od razu się zakochałam. Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki futerkowy breloczek, noszę go do czarnej torby i jest super. Ale to fakt, teraz jest szał na futerka :)
    magdazarek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takiego futrzaka zaczepionego do torebki, jest wspaniały ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o jeju :* plecaki są genialne !
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja osobiscie jestem zakochana w klapeczkach z futerkiem <3


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te pantofelki z futerkiem!
    Wyglądają tak elegancko a zarazem domowo.
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podobają mi się breloczki do torebki, za mną cały czas chodzą. Ale jeszcze ich nie kupiłam. Obserwuję bloga i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie futrzane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. futerkowe breloki uwielbiam :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się marzą te futrzane breloczki-kuleczki :D są śliczne!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama posiadam bardzo dużo akcesoriów z dodatkiem futerka i je uwielbiam ;) Obserwuje bo świetnie piszesz i fajny blog
    Zapraszam do siebie http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko mi się podoba, ale nie lubię, kiedy te 'kotki' się lenią. Mam kurtkę z futerkiem przy kapturze i nosząc czarne ubrania wyglądam czasem jakbym miała psa. A nie mam. Jeszcze. xd

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest ten trend, bardzo mi się podoba najbardziej futerkowe breloczki, z tego co widziałam to co druga osoba taki ma :) ja tez szukałam odpowiedniego, ale na razie nie znalazłam takiego co by mi się podobał ;)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam futerka, sa idealnym dodatkiem do outfitow :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Breloczki mamy przypięte przy torebkach i super się prezentują! :) Uwielbiamy futerka ^^ Super są takie posty, zainspirowałaś nas. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą czapkę z futrzanym pomponem z h&m i bardzo dobrze się sprawdza ;) Do wszystkiego pasuje
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam futerkowe dodatki ! Od kuzynki dostałam pół roku temu różową, futerkową kuleczkę do torebki, a teraz od siostry dostałam dużego, miłego w dotyku misia do torebki. Jest super ! :D

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie plecaki są urocze :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne ♥♥ Kocham pompony i inne futrzaki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. W sumie post nie jest zły, jednak mam obsesję na punkcie dodatków futrzanych ponieważ zawsze przed zakupem np czapki sprawdzam czy futro jest sztuczne czy prawdziwe :D Sądząc po cenach może to być prawdziwe futro. oczywiście nie odbieraj tego jako tak zwanego hejtu. Zawsze w komentarzach się tak rozpisuję i ciężko stwierdzić czy na temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie futra są sztuczne, w poprzednim poście nawoływałam do tego by nie kupować naturalnych, walcząc o dobro zwierząt :)

      Usuń
  32. Kocham te futerkowe breloczki! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post, te futrzaki bardzo dobrze spisuję się jako dodatki.
    bardzo podoba mi się Twój blog!
    Obserwuję! :D http://xblondegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten różowy plecak jest cudowny! <3 Ja rok temu kupiłam wielką futrzaną czapkę pilotkę i jestem z niej mega zadowolona! :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem po uszy zakochana w futrzanych pomponach i brelokach!

    OdpowiedzUsuń
  36. Tenisówki z futerkiem, to zdecydowanie mój must have!
    Co do torebek i plecaków, futerka tutaj troszkę za dużo, jak dla mnie!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi osobiście futerka sie nie podobają ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocze te dodatki, chociaż sama jakoś u siebie ich nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi najbardziej podobaja się breloczki :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger