TREND: Cekiny, brokat, lśnienie



Jest to idealna okazja by pomyśleć o zbliżającym się sylwestrze czy też w nowym roku karnawale. Pewnie większość z nas poszukuje kreacji na te wydarzenia, dlatego też przychodzę z pomocą.

Chciałabym Ciebie zabrać do lat 80, gdzie królował klimat klubowego Disco. Wtedy na dyskoteki ubierano kreacje ozdobione cekinami, brokatem lub ze lśniącym materiałem. Kobiety bardzo lubiły ten trend, ponieważ kreacje zwracały na siebie uwagę, a przede wszystkim sprawiały, że można było błyszczeć! 

Motyw błysku możemy znaleźć na różnych wariantach. Na pierwsze stracie biorę sukienkę. Ważne jest by wybrać odpowiedni fason do swojej figury. Pamiętać też trzeba o umiarze, jeśli sukienka cała się mieni, dodatki powinny być już matowe. Jeśli nie przepadasz za sukienkami, polecam wygodniejszą wersję, czyli kombinezon. Najlepiej sprawdzają się te z podkreślaną talią. Jeśli uważasz, że to dla Ciebie za wystrzałowa stylizacja, możesz postawić na spódniczkę. Mini czy też krótkie rozkloszowane wersje połącz ze zwykłym topem lub jedwabistą bluzką. Jeżeli wolisz błyszcząco górę, załóż koszulkę na ramiączka albo bluzkę z długim rękawem. Ciekawe propozycje również są z marynarkami typu oversize, dopasowane do figury oraz żakieciki. 

Jeśli takie ciuchy do Ciebie nie przemawiają, może też wybrać brokatowe dodatki. Buty, torebki czy też biżuteria będą świetnym uzupełnieniem kreacji.

A Tobie jak się podoba ten trend? :)

PROPOZYCJE




sukienka z cekinami






sukienka na ramiączka






kombinezon z brokatem





tiulowa spódniczka





plisowana spódniczka






top na ramiączka







crop top





plisowana koszulka






body







marynarka z cekinami







żakiet






torebka listonoszka







botki






sandały z połyskiem






Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

LINK




~ Patt


34 komentarze:

  1. Ja postawię na coś skromniejszego ;) Ale też dlatego, że nie wybieram się na szaloną imprezę tylko małą domówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata 80 moim zdaniem to idealny trend, właśnie nadający się na sylwestra. Dokładnie- można było błyszczeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak święta, a następnie sylwester trzeba powoli myśleć o kreacji sylwestrowej :) Świetne propozycję, a inspiracje jeszcze lepsze ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje, totalnie mój styl i większość tych rzeczy bym na siebie ubrała :D
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię stylu z lat 80-tych. Dla mnie to wszystko jest za błyszczące.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lata 80 zawsze były cool.
    Co do postu, to bardzo fajnie napisane i fajne pomysły.
    Tak trzymać, Wesołych Świąt :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytułowe cekiny, brokat i lśnienie to jest to co tygryski lubią najbardziej :) Świetny post i dużo inspiracji :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, że taka cekinowa sukienka jest idealna na Sylwestra :) Botki z Zary też są śliczne :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka cudowna <3 Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje mimo, że nie przepadam zbytnio za 80 latami:)
    Błyskotki jednak świetnie się spisują na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne propozycje, ja co prawda w tego sylwestra mam zamiar z przyjaciółkami pójść w piżamach :') Ale myślę że na następnego sylwestra z przyjemnością bym skorzystała z podanych stylizacji :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :)
    Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne propozycje zwłaszcza na sylwka :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta pierwsza sukienka! wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. mega propozycje! sylwester to taka okazja gdzie naprawdę można zaszaleć z ubraniami i błyskotkami :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna spódniczka :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły przydadzą mi się bo nie mam pojęcia w co się ubrać na sylwestra ;)
    Wesołych Świąt
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za cekinami, ale uważam, że to jednak zależy od ubrania :) Na niektórych dobrze to wygląda.Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne propozycje, choc mam juz swoja stylizacje ❤
    Wesolych swiat i szczesliwego nowego roku!
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Te rzeczy idealnie pasują do mojego stylu! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja poluję na srebrną, metaliczną spódniczkę :) Poki co zdobyłam czarne rajstopki z mieniącymi drobinkami i zaopatrzyłam się w efekt lustra do wykonania na paznokciach :)
    Mam nadzieję, że te święta minęły Ci wspaniale!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ten trend, jednak bardziej przypadają mi do gustu gładkie materiały.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja stawiam na brokat na pazurach. sukienkę wybiorę prostą czarną :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta tiulowa spódniczka skradła moje serce ! ♥ No tak, niedługo Sylwester, więc trzeba wyglądać ładnie ! Super inspiracje ! Udanego Sylwestra !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za cekinami czy brokatem, ale na sylwestra jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cekiny na Sylwestra to klasyka, która zawsze się obroni.
    http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega propozycje! Ja w tym roku na sylwestra obstawiłam cekiny :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi bardzo się to podoba, ale wiadomo, nie na co dzień ;) Na szczególną okazję choćby taki mały błyskotkowy akcent wygląda świetnie! Świetny post - widać, że włożono dużo pracy w jego przygotowanie! Podziwiam ludzi, którzy są w stanie poświęcić się całkowicie dla swojej pasji ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam i cekiny i brokaty <3 super! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cekiny i świecidełka to hit, genialny na zbliżający się karnawał :)
    Zaprezentowałaś bardzo ciekawe rzeczy, fajnie że podajesz od razu ich cenę i sklep, w jakim można je kupić!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten kombinezon mnie urzekł. A cekiny i brokaty na takie okazje to hit! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger