PORADNIK: Jaki prezent kupić na święta?




Jaki prezent kupić na święta? Jest to dość powszechny problem. Ja co roku głowię się i truję co kupić drugiej osobie. Łatwo jest gdy znamy czyjeś upodobania i zainteresowania, bo wtedy wiemy jaki sprawić podarunek. Lżej także jest gdy ktoś podpowiada nam co chciałby dostać. Niestety gorzej jest gdy nie mamy zielonego pojęcia co może przypaść do gustu konkretnej osobie.

Wiele jest porad by kupić dobrą książkę, kubek, koszulkę z napisem, alkohol, jakąś dekorację... Jest mnóstwo pomysłów, ale jednak do końca nie jesteśmy pewni czy aby na pewno dana rzecz ucieszy drugiego człowieka. 

I tutaj mam pewne rozwiązanie. Możemy podarować komuś voucher. Jest to świetny pomysł, gdyż wystarczy zabonować pewną kwotę na karcie upominkowej wybranego sklepu, a później obdarowana osoba idzie i wybiera sobie przedmiot jaki chce. Wtedy mamy pewność, że na pewno osoba będzie zadowolona z wyboru.

Teraz w różnych sklepach możemy kupić taką kartę w księgarniach, sklepach odzieżowych, sklepach z agd i rtv. Nawet w niektórych centrach handlowych, można kupić voucher, który obowiązuje na całym obiekcie. Również są takie upominki na hotele, kluby fitnessowe, kina, restauracje, kawiarnie, kręgielnie i inne miejsca kulturowe. Jest tego mnóstwo!

Ja zajmuję się modą, dlatego też przedstawię wam propozycje ze sklepów stacjonarnych i internetowych. :)


PROPOZYCJE
































































Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u



Źródło zdjęcia tytułowego

autor - HypnoArt




~ Patt

29 komentarzy:

  1. Karty podarunkowe to świetny pomysł, sama lubię takie dostawać :) ja jednak wolę na święta bardziej się postarać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z kartami upominkowymi, najbardziej cieszyłabym się chyba z tej na zalando!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karta upominkowa to bardzo dobry prezent - niby dajemy upominek, ale przynajmniej mamy pewność, że dana osoba będzie zadowolona, bo kupi sobie coś co będzie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nie lubię takich kart bo mam wrażenie, że jak ktoś taką kartę kupuje to już tak "na odwal się", "nie wiem co ci kupić", ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem własnie lepiej kupić taką kartę niż coś, co mogłoby się nie spodobać czyjejś osobie albo jak z ciuchami, nie będzie pasować :) jeśli jesteśmy czegoś 100% pewni, że podarunek ucieszy daną osobę, to preferuję właśnie coś innego niż karta :)

      Usuń
  5. W sumie ta karta upominkowa to niezły pomysł :) Rozważę to w tym roku :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karty podarunkowe to bardzo trafiony prezent, sama w tym roku o takie właśnie poprosiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie również dostałam, strasznie się ucieszyłam, a pójście na zakupy sprawiło mi dodatkową frajdę :)

      Usuń
  7. Karty podarunkowe są dobrym pomysłem. Jednak w ten jeden dzień w roku można być bardziej kreatywnym. Zapomniałaś jeszcze o sinsay i empiku.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja sinsay nie dodałam, ponieważ nie znalazłam odpowiedniej strony przekierowującej do niej, tylko sam regulamin, a empik to nie moja działka :)

      Usuń
  8. Przeglądałam już sporo postów o takiej samej tematyce, ale na karty podarunkowe nie natrafiłam. Myślę, że to bardzo ciekawy pomysł, który pewnie bardziej ucieszy niż ubrania, czy kosmetyki od razu kupione.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kart upominkowe to nie głupi pomysł :) przynajmniej obdarowana osoba kupi sobie coś co jej odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł, ja jednak wolałabym dostać coś bardziej od serca. Najbardziej cieszyłabym się z bonu do home&you.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karty to chyba najlepszy pomysł na prezent! :D


    http://modaidekoracje.blogspot.com/2016/12/xmas-gift-ideas.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny poradnik! Sama kiedy nie mam pomysłu na prezent, po prostu inwestuję w kartę podarunkową - i obie strony zadowolone :) I nie pogniewałabym się, gdyby ktoś podarował taki prezent mnie :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/pomys-na-prosty-make-up-dla-brazowych.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. karty podarunkowe to dobry pomysł dla osoby która nie wiadomo co chce. Ja osobiście wolałabym dostać coś czego nie można wymienić na inną rzecz i będzie mi przypominać osobę od której to dostałam. Ale jak już mówiłam to także jest jakieś wyjście :)
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje ja zazwyczaj wiem co kupić, więc z kart rzadko korzystam, najczęściej z pracy je dostaje na prezent

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie karty są naprawdę fajnym pomysłem, ale raczej nie chciałabym takich dostać. Nawet jak prezent mi się nie spodoba to zawsze jest to niespodzianka, a na takiej karcie jest kwota więc wiem za ile ten prezent został zrobiony :D Poza tym lubię prezenty w formie pamiątki, a na zakupy do sinsaya czy orasaja mogę zawsze iść sama, bez okazji.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Voucher to rzeczywiście świetna opcja :) sama ucieszylabym się z takiego prezentu i napewno z miłą chęcią szybko bym go wykorzystała
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te karty podarunkowe to świetny pomysł! Każdy będzie mógł sobie coś samemu wybrać, a tak to jest duża szansa, że coś się komuś po prostu nie spodoba i nie będzie tego używał ;)
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka karta podarunkowa to naprawdę świetne rozwiązanie jeśli wiemy, że ktoś lubi konkretny sklep. W innym wypadku uważam, że ktoś nie wiedząc co tam kupić kupi po prostu kolejną niepotrzebną dla siebie rzeczy i to będzie mijało się z celem. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Taką kartę mogę komuś podarować z dalszej rodziny, jednak dla najbliższych warto się bardziej postarać. Ale to fajny sposób, jak nie masz pojęcia co dać komuś w prezencie.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka karta to świetny pomysł na prezent :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Karty podarunkowe są najbezpieczniejszym i chyba najtrafniejszym prezentem <3 Czasem lepiej taki upominek niż nietrafiona w gust bluzka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. FAjne są takie karty wtedy nie musimy się martwić że nie trafimy z prezentem :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Karty podarunkowe są fajnym prezentem, ale jednak myślę, że wolałabym dostać coś bardziej kreatywnego, takiego "od serca" :)
    grochowska.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger