MUST HAVE: Świąteczny motyw




Coraz bliżej święta, zrobił się wielki zakupowy szał, w sklepach wszędzie są mikołaje, renifery, bałwanki, choinki i inne printy świąteczne. Głównie dominuje kolor czerwony, zielony i biały. W mediach reklamują przeróżne świąteczne oferty, promocje z nimi związane. Na instagramie, facebooku i snapchatcie moi znajomi już żyją tymi świętami, dodając co chwile post lub zdjęcie pokazując jak się do nich przygotowują. Kupiłam sobie kalendarz adwentowy, więc mam pretekst, żeby jeść słodycze codziennie, ucząc się samodyscypliny by nie zjeść wszystkiego od razu.


Motywu świątecznego nie mogło również zabraknąć w modzie. Sweterki, bluzki, piżamy, czapki, szale, rękawiczki, biżuteria... Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. Po prostu to uwielbiam! Co roku zakładam swój czerwony sweterek z reniferkiem, który mam już od kilka lat i nie zamierzam go wyrzucić. No chyba, że by się zniszczył.



Przejrzałam różne oferty i znalazłam dla was propozycje. Napiszcie w komentarzach co najbardziej przypadło wam do gustu oraz pochwalcie się co już macie w swoich szafach z motywem świątecznym :)


Propozycje



czerwony sweter





długi sweter





sweter z mikołajem





sweter z napisem





bluza z napisem




bluza "bałwan"






kardigan z reniferami





szary kardigan





sukienka w mikołaje




biała koszulka





piżama w renifer





piżama z choinką






spodnie piżamowe





kapcie z mikołajem





czerwone kapcie






czerwone rękawiczki






skarpetki






2 pary skarpetek






bransoletka






kolczyki 






kolczyki







Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u

39 komentarzy:

  1. Ta piżama z Croppa to po prostu moje marzenie.
    Ja kupiłam kalendarz i zjadłam wszystko:/
    Te wszystkie rzeczy to moje życie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham świąteczne sweterki są bardzo urocze no i ciepłe!
    Te dwa pierwsze naj !
    W tamtym roku zakupiłam świąteczny, nawet świecący sweter w pull&bear.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam skarpetki i swetry z motywem świątecznym!
    Chociaż rękawiczki i bransoletka też nieźle się prezentują :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/2016/12/gdansk.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ktoś lubi takie świąteczne dodatki, to na pewno znajdzie coś dla siebie w Twoim poście! Super :)

    http://ladystassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapcie z mikołajem bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę ja uwielbiam caly ten świąteczny klimat, także sama dumnie bym nosila, te wszystkie sweterki, skarpetki, rękawiczki - piękne są wszystkie ajćććć <3

    najbardziej podoba mi się jednak bluza z tym bałwanem - czadowa jest !! <3


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie wszystko jest mega świąteczne! :D Podoba nam się ^^ Te swetry wymiatają. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! To są chyba njlepsze gadżety świąteczne i jede z lepszych blogów, które widziałam! 😍🌲

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły! :) Jak dla mnie skarpetki i kapcie rządzą! Uwielbiam takie rzeczy! :D Chociaż kolczyki też są bardzo ciekawe, ja niestety nie mam przekutych uszu i raczej taki prezent by się dla mnie nie sprawdził, ale sama z chęcią kupiłabym takie mojej koleżance czy też siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często muszę też zrezygnować z kolczyków, ponieważ mam długie i włosy i plączą mi się koło ucha albo przez to też gubię te kolczyki :<

      Usuń
  10. woww super swiateczne rzeczy! najbardziej spodobała mi sie pizama <3

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka w mikołaje jest świetna, baaardzo mi się podoba i chętnie sama bym taką założyła. ;) w sumie żadnych takich typowo świątecznych ciuchów nie mam, ale chętnie sweterek jakiś śmieszny bym dostała. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tego rodzaju swetry i skarpetki <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie za dużo wzorów świątecznych :P Choć przyznam, że mimo to wpadł mi w oko ten szary kardigan i ta bluza z bałwanem jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham sweterki, ale mam tylko jeden.
    natomiast kupiłam ostatnio kapcie renifry i pidżamę w reniferki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świąteczne motywy pod każdą postacią. Nawet teraz mam na sobie leginsy w reniferki, a druga para czeka w pogotowiu ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam sie w tej sukience w Mikołaje!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie sweterki, mam jeden, aczkolwiek już niedługo przyjdzie mi przesyłka z kolejnymi! Ta piżama w reniferki jest cudowna ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam świąteczne ubrania. Swetry i skarpetki szczególnie! Są takie urocze! Naprawdę świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uzbierałam już masę świątecznych rzeczy- mam kombinezon do spania, skarpetki, sukienkę, kapcie i bizuterię, a nawet fartuszek kuchenny! ;D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja fartuszka nie mam, a może gdzieś mi wpadnie w ręce, jak będę robiła świąteczne zakupy :)

      Usuń
  20. Ale sweterki śliczne :) Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raczej nie noszę świątecznych strojów, ale ta bluza z napisem Ho! Ho! Jest świetna ;) No, ale za tę cenę raczej bym się nie skusiła ;) Pidżamki też są słodkie, ale ten sam problem co z bluzą :D Ale za to w ciapki bym zainwestowała :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są tańsze ciuchy na aliexpres.com oraz wish.com, ale niestety czeka się na nie nawet ponad miesiąc

      Usuń
  22. Uwielbiam ubrania z motywem świątecznym, ale sama takich nie mam;/ chyba trzeba to zmienić!
    Zapraszam na nową notkę, mój blog-kliknij¦

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się bransoletka, kapcie i rękawiczki ale sweterki jakoś do mnie nie przemawiają :>
    Obserwuję Candymona

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubie tych sweterków pomimo tego, że ładnie wyglądają. Za to uwielbiam skarpetki 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne świąteczne rzeczy , musze kupić sobie świąteczną piżamkę ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy chciałabym większość ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się wszystko z motywem świątecznym! Jednak całe szczęście, że nie kupuję tych wszystkich rzeczy, chyba miałabym zagracone mieszkanie, gdybym się na wszystko zdecydowała... z tego wszystkiego mam tylko jedne świąteczne kapcie i to mi wystarcza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, nie ma też co przesadzać, jakbym miała to wszystko kupować, pewnie bym zbankrutowała :3

      Usuń
  28. Bardzo podobają mi się takie świąteczne piżamki może sama sobie taką sprawię *O*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluza z bałwankiem przecudowna ! *.* Ja jak byłam w Primarku to musiałam bardzo się pilnować, by nie wydać zbyt dużo pieniędzy właśnie na takie ciuszki z motywem świątecznym, haha :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem wręcz zakochana w świątecznych ubraniach! Najbardziej podobają mi się skarpetki, są przeurocze.

    http://mvrcelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świąteczne sweterki i jestem już w niebie! :)
    Moim zdaniem skarpetki, to idealny prezent i można kupić go w atrakcyjnej cenie.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger