TREND: Kozaki za kolano





Szukasz seksownych i mega kobiecych butów na ten sezon? Kozaki za kolano są właśnie stworzone dla Ciebie! To obuwie podpiły serca na wybiegach oraz wśród fashionistek. Wydłużają i podkreślają nogi, pasują do klasycznego stylu oraz glamour looku. Możesz je założyć na wieczór, a także na co dzień.

Zakładając kozaki do połowy ud trzeba pamiętać o kilku ważnych rzeczach, aby ten trend nie stał się zbyt wyzywający. Gdy odsłaniamy dół, górę zasłaniamy. Sprawdzą się tutaj golf lub zwykły sweterek, romantyczne lub klasyczne bluzki z małym dekoltem. Na to możemy założyć płaszcz lub ramoneskę. Jeśli chodzi o dół śmiało możemy postawić na rozkloszowane lub obcisłe spódniczki i sukienki sięgające tak by odsłaniały kilka centymetrów nóg nad kozakami. 

Aby te buty stały sę również kiczowate, ważne jest by nie przesadzić z dodatkami, gdyż same kozaki się wyróżniają. Kapelusz, zegarek lub delikatna biżuteria będzie najlepszą opcją i nie zakłóci równowagi w stylizacji.




Propozycje






brązowe






szare zamszowe






z ekologicznej skóry






pomarszczone






bordowe





niebiesko-granatowe





ciemnoszare





czarne





z grubym obcasem





lateksowe





ze sznurowadłami





UWAGA: linki i ceny są pobrane z dnia 27.11.2016




Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u




28 komentarzy:

  1. Mnie sie podobaja zwykle czarnw kozaki :D ale szczegolnie do sukienek bo jak do spodni to tak nie atrakcyjnie to wyglada haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę się zgadzam, choć jak ktoś się postara to i zrobi świetną stylizację i z tymi kozakami i ze spodniami :)

      Usuń
  2. sama mam takie kozaki są śliczne i do wszystkiego pasują, super post :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podobają się klasyczne czarne kozaki, są cudowne! <3
    Te z wiązaniami też wyglądają uroczo :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Kozaków za kolano szukałam już w zeszłym sezonie - nie kupiłam, bo nigdzie nie można było ich dostać, a w tym sezonie noszą je niemal wszyscy -.- Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja tak miałam kilka lat temu z ramoneską, wszędzie jej szukałam zanim zrobił się na nią szał, teraz praktycznie większość dziewczyn ma ;)

      Usuń
  5. Podobają mi się takie najprostsze, jak z pierwszego zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kilka propozycji, zwłaszcza te na grubym obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi najbardziej przypadły takie do gusty, chyba sobie takie sprawie :3

      Usuń
  7. Szare zamszowe kozaki za kolano - marzenie. Szkoda tylko, że na moich nogach to po prostu nie wygląda dobrze.
    Pozdrawiam i zapraszam ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiednie zachowane proporcje, dobrze dobrane ciuchy i myślę, że by też pasowały na Ciebie :)

      Usuń
  8. Pamiętam jak śmiałam się z tych kozaków, że wyglądają jak dla kota w butach, a w tym sezonie nawet mi się spodobały!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na początku uważałam te buty za zbyt wulgarne, teraz oczywiście wiem, że można w nich wyglądać elegancko z nutką zmysłowości

      Usuń
  9. piękne kozaki, uwielbiam taką długość:)
    co powiesz na wzajemna obs?
    daj
    znać w komentarzu:* buziole

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra ma takie kozaki, ale kupiła je o wiele taniej, niż w propozycjach. :D To było rok temu.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny trend, bardzo mi się podoba, lecz niestety nie dla mnie :< Przy moim wzroście (158cm) wyglądam w takich kozakach jak krasnal :<

    http://panisliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc na samym początku byłam do nich sceptycznie nastawiona - ale im zobaczyłam więcej tych par w internecie i na półkach sklepów - zkochałam się! :)
    Zapraszam: TAJEMNICZE DRZWI ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre są naprawdę bardzo fajne!
    Pozdrawiam,
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie przepadam za noszeniem kozaków, ale u innych mi się podobają jeśli są dobrze zestawione. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kozaki za kolano! Sa mega kobiece i sexowne! btw bardzo ciebawy blog, bede czesciej zagladac :)
    zapraszam na nowego posta...Czy warto zmienic swoje zycie? Dla mnie Londyn byl poczatkiem wszystkich najwazniejszych zmian. Zapraszam na nowego posta!
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/03/changes-changes-everywhere/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie zajebista propozycja,szczególnie te czarne z Zary *.*
    w tym roku nie pozwoliłam sobie na nie,bo jakoś nie miałabym do czego ich nosić,ale mam nadzieję,że w następnym roku nie będą odgrzewanym kotletem i dalej będą tak modne!
    Bardzo fajnie się Ciebie czyta!:)
    Pozdrawiam i obserwuję!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie mi się podobają te kozaki, ale jeszcze nie znalazłam takich, w których nie wyglądałabym jak kot w butach. ;) jakoś wszystkie są na mnie za szerokie, nawet takie wciągane i strasznie kiepsko to wygląda na nodze. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie szukałam jakiś kozaków za kolano :) Twój post w tym momencie to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje kozaki, są przepiękne! Chyba kupię sobie podobne :) Śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym roku zdecydowałam się na szare kozaki za kolano na szpilce i jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Uwielbiam ten trend i mam nadzieję, że długo nie wyjdzie z mody. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger