MUST HAVE: Zimowe Czapki



Nie wyobrażam sobie zimy bez ciepłej, milutkiej czapki. Ochrania naszą głowę przed mrozem, a przy tym dobrze i modnie możemy wyglądać.Na wybiegach mogliśmy zobaczyć różne rodzaje, z pomponami i bez, z naszywkami, napisami..., więc łatwo dobierzesz je do każdego stylu ubierania się.

Pamiętaj także o szczególnej pielęgnacji włosów, gdyż czapki sprawiają, że włosy bardzo elektryzują się i plączą. Do tego sprawdzą się odżywki oraz olejki do kosmyków,


Propozycje:


Z pomponem

Czapki z pomponami świetnie wyglądają niemalże w każdej stylizacji. Przy tym dodają uroku i przełamią nie jeden banalny look. 




buraczkowy kolor





pudrowy róż





w warkoczowy splot





szara




Z dwoma pomponami


Jeśli znudził Ci się jeden pompon, możesz teraz postawić na dwa. Czapka z uszkami jest mega słodka i wpisuje się w trendach tego sezonu. 



czarna





w warkoczowy splot





Zwierzęcy motyw

Lubisz zwierzaki? Czemu by nie umieścić je na czapkach! Misie, koty, pieski, króliki... Na pewno wyróżnisz się z tłumu w takiej czapce.



miś





z uszami





czarna





Zwykła


Pompony lub zwierzaki są dla Ciebie zbyt dziecinne? Postaw na prostą czapkę. Ona również nie pozwoli Ci zmarznąć, a przy tym będzie dobrze wyglądać.




włochata





z cienkiego trykotu





typu beanie





z dzianiny





 Z napisami

W tym sezonie zagościły także napisy na różnych częściach garderoby, więc nie mogło ich zabraknąć na czapkach. Najlepiej wyglądają w sportowych lookach, jak i w casualowych oraz streetowych.




typu beanie





dla fanów Star Wars 
świecąca w ciemności






kolor kości słoniowej





black & white





Z naszywkami

Oprócz napisów hot trendem są naszywki. Im zabawniejsze tym lepsze. Jeśli masz starą zwykłą czapkę i nie chcesz wydawać pieniędzy na  nową, możesz kupić naszywki i sama przyozdobić nimi nakrycie głowy.




dopasowana 






biała





UWAGA: linki i ceny są pobrane z dnia: 27.11.2016 



Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u


8 komentarzy:

  1. a ja w tym roku sama dziergam czapkę!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za czapkami jakoś nie przepadam :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam czapki z pomponami i z chęcią ją kolekcjonuje :D
    ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ukochaną zimową czapką jest czapka z pomponem "z liska" :D cieplutka i urocza :D
    ale mam też kilka zwykłych, bo "lisek" nie zawsze pasuje :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te czapki z pomponem :3 Musze ja kupić, koniecznie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.this-iss-it.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem czapkoholikiem mam ich cala stertę:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger