POLECAM: CYBER MONDAY




Jak możemy się domyślić, Cyber Monday pochodzi ze Stanów Zjednoczonych już od 2005 roku. Przypada on w pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia. Słynie on z licznych wyprzedaży i promocji głównie w sklepach internetowych. 


Ten dzień łatwo pomylić z Black Friday, który odbywa się trzy dni wcześniej. Różnią się tym, że w cyber poniedziałek sprzedaż skupia się na zakupach w internecie, a w czarny piątek ogólnie w sklepach, też tych stacjonarnych. 

Cyber Monday przyda akurat 28.11.2016 roku, akurat dzisiaj, dlatego też przygotowałam dla was propozycje sklepów gdzie możecie wyłapać ciuchowe cudeńka w znanych sklepach. Na pewno jest to dzień dla leniuchów i miłośników zakupów online.













































Więcej wiadomości o trendach znajdziesz na moim fanpage'u



16 komentarzy:

  1. Chyba skuszę się na jakieś zakupy z okazji Cyber Monday!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sounds great!

    xx

    www.dylanasuarez.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj chyba nic nie kupię :/ Poszalałam w Black Friday :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie promocje mogłyby trwać wiecznie :) obserwuję :*:) Buziaczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome discounts! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że istnieje Cyber Monday :D
    Ciekawy post.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że w Polce nie ma tak dużych wyprzedaży jak w USA, np. -70% ;/
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale cieszmy się tym co mamy, lepiej jakaś zniżka niż żadna :) może za jakiś czas i u nas będą takie

      Usuń
  8. Nigdy nie słyszałam o cyber monday, dobrze, że trafiłam na ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze muszę przegapić fajne wydarzenia ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężki weekend dla portfela ;) ale na szczęście w moim przypadku zakupy zrobiłam z rozwagą, choć promocje kusiły na lewo i prawo :)

    www.tinaha.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu w tym roku wszyscy to tak nagłaśniają... W zeszłym miałam marne pomysły na prezenty, a nic nie słyszałam ani o Cyber Monday ani o Black Friday. A w tym nie mam pieniędzy na takie zakupy. No ale jakoś trzeba sobie radzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł świetny tylko kolejki do kas i przymierzalni zniechęcają mnie totalnie:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie Cyber Monday pozwala tego uniknąć, bo skupia się na zakupach online :)

      Usuń

Copyright © 2014 Dress up with Patt , Blogger